IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

За BMW седаните си остават сърцето на марката

Класическите модели с 4 врати няма да изчезнат, категорични са баварците

Кросоувърите и SUV моделите доминират на пазара повече от десетилетие. Това кара автомобилните производители да изоставят класическите седани в полза на по-печелившите кросоувъри, но в BMW определено не са готови за това.


BMW


В интервю за австралийското издание GoAuto дизайнерът Оливер Хаймлер, който отговаря за стила на Neue KlassE, беше категоричен, че седанът все още е „сърцето на марката“.

„Преди няколко години човек можеше да си помисли, че лимузината е нещо, което ще изчезне, но тя е доста стабилна. И ние смело можем да кажем, че „BMW означава лимузини“. Без значение дали е малък, спортен, елегантен или среден по-размери, седанът е ядрото на марката BMW“, категоричен е Хаймлер.

BMW е един от производителите, които предлагат най-много автомобили с 4 врати в гамата си. Модели като като 3-Series, 4-Series Gran Coupe, 5-Series и 7-Series са водещи в своите класове, а баварският концерн готви още подобни модели за пускане на пазара. Сред тях ще бъде електрическото i3, последваното от традиционната 3-Series с ДВГ.


BMW


През следващите няколко години BMW ще пусне актуализирани 5- и 7-Series, който ще получат променения дизайнерски стил на марката. Той ще включва и променена решетка на радиатора, като нейната форма и размери ще варират в зависимост от пазара.


0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    #3, със сегашната седмица или ХМ, няма да е година нито 10 да им свикнеш. Иначе 5-ците и малките са добре отвън. Вътре всичките са трагедия. Джипките обаче са си грозни и наопаки да ги обърнеш. А една тройка дето я въртят като концепт за neue klasse на мен лично много ми харесва.
  • #3
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Аз съм голям фен на БМВ, карах 5-та серия Е39 от 2010 до 2016-та, после малко служебни коли. Сега от две години карам 530и от 22-ра. Лично за мен минава поне година преди да харесам новия дизайн. Случвало се обратното само с Е39, F10 и G30, които ме грабнаха още при премиерата. За F60 и G60 ми трябваше малко време. Определено следващата ще е G60/G61 от фейслифта който ще е есента на 26-та.
  • #2
    10 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До #1, колкото по грозни стават, толкова повече продават. Явно логиката ти е грешна
  • #1
    1 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ако продължават да ги правят толкова грозни няма да имат голямо бъдеще.