IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-голямата Dacia получи две нови лица

Пакетът Redust подобрява представянето на Bigster както на пътя, така и извън него

Германският дилър Carpoint, вече известен със своите проекти, базирани на Dacia Duster, представи допълнителен тунинг пакет и за по-големия Bigster, предоставяйки купувачите възможност за груб офроуд стил или по-спортен външен вид, фокусиран върху пътя.


Dacia Redust Offroad


Новите опции са част от гамата Redust, като повтарят формулата, използвана по-рано от Duster. Двата SUV на румънския производител споделят един и същи дизайнерски стил, въпреки че Bigster изпъква с преработена предна броня, удължено междуосие и по-дълъг заден надвес.

Най-привличащият вниманието комплект е Redust Offroad (кафявият автомобил на снимките), който надгражда приключенския характер на Bigster. Тази настройка добавя алуминиев багажник на покрива с вградени светодиоди, вентилиран капак, странични стъпала, стикери за прозорци и нов комплект 16-цолови алуминиеви джанти, обвити в по-масивни гуми за всякакви терени (235/65R16).


Dacia Redust Offroad


Има и специална „качулка“ в черно на предния капак на всъдехода, като купувачите могат да отидат още по-далеч с допълнителен комплект за повдигане на окачването, за да увеличат пътния просвет.

Redust Sport (белият автомобил) поема в обратната посока, като е по-фокусиран върху пътя. Акцентът е комплект от 20-цолови алуминиеви джанти с дизайн с много спици и нископрофилни гуми. Те могат да бъдат съчетани с coilover окачване за по-ниска стойка и по-остро управление.


Dacia Redust Sport


Пакетите Redust са фокусирани изцяло върху стила и окачването, без включени подобрения на производителността. Те могат да бъдат съчетани с всяко от задвижванията, налични за Bigster, като новата самозареждаща се хибридна система със 154 к.с. заедно с възможност за задвижване на четирите колела.

В момента Carpoint предлага Dacia Bigster Extreme TCE 130 4×4 с комплект Redust Offroad на цена от 36 290 евро. Този вариант разчита на базовия мек хибриден 1,2-литров двигател, произвеждащ 130 к.с., изпращащ мощност към четирите колела чрез шестстепенна ръчна скоростна кутия.


Dacia Redust Offroad


За собственици на Bigster, които искат да го надстроят с отделни компоненти, багажникът на покрива струва 999 евро, алуминиевите стъпала са на цена от 799 евро, а „качулката“ на предния капак струва 749 евро.

И накрая, 16-цоловите алуминиеви джанти ще ви струват още 1699 евро, а спортните 20-цолови джанти са по-скъпи - 1999 евро.


Още снимки на двата нови варианта на Bigster - вижте в галерията:


0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    На тва голямо купе сложили 1.2 мотор май ще караме китайски коли там поне са двулитрови моторите
  • #7
    2 rate up comment 3 rate down comment
    do 2 i 5 ( преди 2 месеца )
    Ми имал съм няколко джипа все на рама - Самурай, Витара, Сорент 1, Вранглер - и съм ги карал различен офроуд, включително по маршрутите на Ком-Емине, но както и да е вие дето сте с новите Дачики на по полочин година и сте минали през едно поточе и един черен път дето се мианва с лека колаи го смятате за среден офроуд знаете... Тези нови дачии не са като Дъстър 1, и ще се усучат да, не са предвидени за такива натоварвания, не стават за среден офроуд, стават за на риба, до Яребковица и подобни.
  • #6
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Взел си Дъстър, ама после Тесла ще си вземе... Ей, Т е с л ю-Мармот, тия лакърдии ги разправяй на дедо ти, с ВАЗ-ката :)))
  • #5
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До 1 ( преди 2 месеца )
    Толкова си сериозен офроудъджия, колкото и този дъстър е правен за сериозен офроуд. Обикновено тези дето се мъчат да изпъкват с критични коментари за офроуд способностите на коли които не са правени за сериозен офроуд са абсолютни профани, чули че има нещо наречено офроуд
  • #4
    7 rate up comment 0 rate down comment
    до 3 ( преди 2 месеца )
    Представителство на Тесла няма да направят. Но пък вече е пълно със сервизи за тях в БГ, но пък се чака със седмици там .... че не се чупят хич ...
  • #3
    0 rate up comment 6 rate down comment
    raiders ( преди 2 месеца )
    Хаха, карам от 1г. дъстъра, ама и през ум не ми минава да го тунинговам.... взел съм една от най-евтините нови коли, а сега да дава още грешни пари. Това е оксиморон, просто карам кола с 5г. гаранция от.магазина. ще повторя ли, с дачия, ми не. Бих взел кола до 2г., най-вероатно електричка и ако направят предствителство ще е Тесла.
  • #2
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До 1 ша ти са усучи това което липсва в кухата хралупа на раменете ти. Преди да пишеш простотии виж офроуд с Дачия Зъстър и Бигстър и тогава пиши.За сериозен офроуд има подготвени Дачия Дъстър и нямат проблеми. Тези на снимките са коли за среден офроуд,който е по силите на повечето високо проходими купени от магазина джипове,а не тези които са за супер тежък офроуд. За там се подготвят всички участници сериозно като се подменя всичко,като остава само купето.
  • #1
    2 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Първото прилича на джипка, ама като я изкараш един два пъти на сериозен офроуд и си осуче купето, край, финито. Второто прилича на индийски Рендж Роувър, 150 коньоя :)