IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Австралия полудя по модел на Dacia

Цялата квота на Duster за континента е разпродадена още преди дебюта на кросоувъра

Dacia може и да стартира новото си битие като бюджетна марка с фокус върху Източна Европа, но напоследък румънският бранд на Renault завладява все повече нови пазари. Сега към списъка се присъединява и Австралия, където още преди лансирането на Duster дилърите имат повече поръчки, отколкото могат да изпълнят с първоначалните си квоти. 
  
    
Renault Duster, Dacia Duster, Австралия
  
       
На най-малкия континент румънският SUV ще се продава под марката Renault. И вече си е спечелил почти култов статут, твърди мениджърът на френската компания за Австралия Глен Сийли, цитиран от CarsGuide. Лимитираните първоначални квоти вече са разпродадени и се очертава доста дълга листа на чакащи за автомобила. "Нашето послание към клиентите е: моля, бъдете търпеливи", призова Сийли, и увери, че преговаря усилено с фабриката да получи по-голяма квота за Австралия от догодина. 
  
    
Renault Duster, Dacia Duster, Австралия
  
        
Австралийската версия на Duster обаче се отличава малко от европейската. Там кросоувърът в базовия си вариант се задвижва от познатия 1.3-литров бензинов турбомотор (съвместна разработка на Nissan, Renault и Mercedes) със 150 коня мощност - агрегат, който вече отпадна от европейската гама. Той се комбинира със 7-степенен автомат с двоен съединител. Вариантите със задвижване на четирите колела са с 1.2-литровия турбомотор, който се монтира и в Европа, и са само с ръчни скорости. 
  
     
Renault Duster, Dacia Duster, Австралия
  
         
Стартовата цена за Renault Duster в Австралия е 31,990 австралийски долара (около 34 750 лева), и достига до 37,990 долара (41 270 лева).  В България най-базовият Duster струва 38 090 с еднолитров мотор и фабрична газова уредба, но и с доста повече оборудване за безопасност. 
  
     

 

0 от 500
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До №17 ( преди 2 месеца )
    Ца Палахан ... Имате ли образование, поне начално?
  • #17
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Цар Палахан! ( преди 3 месеца )
    Гайска европа кво да кажа яки двигатели несе правят и дасе правят неможем даси ги позволим,за електричка ми те тия дето уж стават за каране са по-над 100к,аз съм за дизела да остане,но да има изисквания дасе подържа и даси има всичко по испускателната с-***.Моят стар но много добре подържан дизел 20+години кола минавайки *** покрай нея даже няма да разбере че работи толко тиха и без кълбета пушаци *** не всеки се грижи всичко да е наред както аз..Няма да продължавам казах квот мисля.
  • #16
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Всичко е долна лъжа! Коли на газ и край! Всичко е супер еко! Дори и В 8 и 12!
  • #15
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Тоя пък #9 Лудкооо, в Австралия ги нямали "тези" (космически може би) системи за безопасност.. Умело баламосваш хората че не са прецакани, просто онези нямали точно "тези" системи за безопасност.В Австралия папагалчо, имат повече системи отколкото си чувал че има в колите 2025г...Всеки път когато лъсне тънката лайсна как даден корпоративен бизнес цака някой пазар, а е коректен към друг - се появяват папагали които с бананови истории оправдават коварната бизнес пазарна реалност.
  • #14
    4 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    В Австралия с 3-4 хил лв по-евтина от базовата тук.Плават до другата половина на земното кълбо, и дори с печалбата са пак по-евтини от европейската ш*и*т*н*я. 1.3 отпаднал за г*е*й*ска Европа, тука сме на 1.0Ае да питам Урсула, на LPG какви точно са емисиите, спрямо на бензин, че май LPG газ-та я използват в домакинствата понеже пламъка й официално се води гори чисто, без сажди и емисии. Хайде 1цил двутактов с батерийка 1.5v и турбо за категория euro 10, направо на цената на V8 в щатско.
  • #13
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    1.0 в Duster, и 1.2 4x4...Само в европеидното царство на умопобърканият "съюз" го има това.Атмосферата една за цялата планета, в щатите всички върнаха 5.0, вкл и външните компании продаващи там, 5.7, 4.7 5.0 и 6.2 в по-големите SUV-та, леките им коли, ванове всичко е с от 3.7 V6 нагоре, вкл турбинирани 4ки от 2.7 в пикапи като опция. Там пазара искал, хората искали, и всички вкл Benz върнаха за там бруталните V8 със Supercharger-и, само тука 1.0, 1.2 4x4.
  • #12
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Ммм ( преди 3 месеца )
    11, значи само немски возила над 3.0. Който може да си го позволи... Каквато и кола да се блъсне в тия танкове става на парчета и месо вътре.
  • #11
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Един ( преди 3 месеца )
    На Дачия не се качвам ,колкото катастрофи съм виждал с Дачия ,а те не са една и две ,всичките бяха с убити вътре хора ,и то не при толкова смачкани ламарини ,мерси ,предпочитаме коли със здрави ламарини !
  • #10
    7 rate up comment 7 rate down comment
    raiders ( преди 3 месеца )
    Миналата година март рискувах и я поръчах без за я видя на живо. От август 2024 я имам и вече 1г. си я карам. Нова кола с гаранция, след 4г. ще видя, пак нова или премиум мерцедес/ауди за същите пари. Пожелавам на всеки поне 1 да влезе в чисто нова кола... дори и дачия. И аз искам в6, но евроgexге@-'ските директиви и псевдо-еко неща имаш 3 цилиндъра...
  • #9
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Руслан ( преди 3 месеца )
    В Австралия е около 3000лв. по евтина тази кола защото там ги няма тези системи за безопасност, иначе цените са еднакви, както трябва да бъде навсякъде за всичко. Колата е добра спрямо цена качество но ресурса на двигателя е доста малък.