IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Eлектрическите планове вкараха Ford в беля

Компанията спря Fiesta, за да прави електромобили в Кьолн, сега съкращава четвърт от работниците

Европейското подразделение на американския автомобилен производител Ford се готви за поредните съкращения на персонала. Според Wall Street Journal, близо 1000 служители ще бъдат съкратени от завода в Кьолн. Компанията отдава необходимите уволнения на ситуацията на пазара на електрически превозни средства.


Ford


Заводът на Ford в германския град произвежда електрическите кросоувъри Capri и Explorer. И двата модела, базирани на платформата на Volkswagen, не успяха да се похвалят с достатъчно търсене на европейския пазар. В резултат на това компанията е принудена да премине към едносменен режим на работа, който ще влезе в сила през януари. В завода работят малко над 4000 души. Следователно съкращенията ще засегнат приблизително една четвърт.

Ръководството на Ford заявява, че настоящото ниво на търсене на електромобили се е оказало значително по-ниско от прогнозите, използвани за изграждане на стратегията. Освен това, компанията посочи недостатъчните инвестиции в зарядна инфраструктура и намалените държавни субсидии като отрицателни фактори, които се отразяват негативно на популярността на електромобилите в ЕС.

В края на миналата година американският производител обяви съкращаване на персонала, което ще засегне до 4000 души. Сегашните съкращения са в допълнение към вече обявените.


0 от 500
  • #12
    12 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Дон ЕлектронКихот и Тесланчо Панса отново защитават китайски електрички.
  • #11
    9 rate up comment 6 rate down comment
    q ( преди 2 месеца )
    Ми правилно - не се търсят тез електромобили. Само 28% ръст за първите шест месеца. Ми те направо умряли бе. Само че като се мъчиш да продаваш нещо в обедняваща Европа и това нещо е с технологии от преди 3 години. Резултата е ясен.
  • #10
    12 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До 9. Точно така. Единственото което прави Европа е да налага огромни мита на китайските електромобили, но вместо да даде събраните средства на европейските автомобилни производители или поне на производителите на батерии, за да изравнят шансовете им с китайците, те налагат наказания и на автомобилните производители и всичките събрани средства отиват за снаряди, за да може да поскъпне и газа и другите евтини енергийни източници. Не се прострелват в крака а в главата
  • #9
    10 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    А какво направи Урсула? Наля милиарди за снаряди.
  • #8
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Китайците който помни имаха огромен проблем с мръсния въздух в градовте и Форд, ами те без помощта от VW отдавна да ги нямаше в Европа.
  • #7
    3 rate up comment 13 rate down comment
    . ( преди 2 месеца )
    Да зададем и правилния ВЪПРОС. Правилно ли е постъпило китайското правителство като, е субсидирало бъдеща технология от която ще зависи света, за да могат китайските компании да произвеждат най-добрите батерии и електромобили в световен мащаб на ниска цена с евтина възобновяема енергия? Правилно ли е постъпило японското правителство като е направило абсолютно същото за друга технология в която японските производители са най-добри - водородните технологии от които печелят япоонските производители
  • #6
    2 rate up comment 14 rate down comment
    . ( преди 2 месеца )
    Но в същото време ревеш за 2000 долара субсидии и то не за всеки електромобил в Китай, а само за тези чиито собственици са върнали стар автомобил с ДВГ доколкото си спомням над 12-годишен? От тези субсидии ли казваш че оцеляват китайските компании които продават на два пъти по-ниски цени електромобилите си с до 20 000 разлика от европейските цени? Много е лесно да лъжеш когато не говориш с цифри или пък манипулираш като казваш някаква цифра без да караш какво точно означава тези 230 милиарда
  • #5
    1 rate up comment 13 rate down comment
    . ( преди 2 месеца )
    Пръцльо, колко от тези 230 милиарда са наляти за последната година примерно за 2024? А за 2025? Тези 230 милиарда са наляти за батерии и електромобили общо за десетилетия. И резултатът е налице - Китай са субсидирали технология, която в момента е печеливша. А защо мълчиш за 850 милиона които са дадени само за една година от Япония на частната компания Toyota за разработка на батерии без никакви резултати? Не за електромобили. Не за произведена батерия, А ей така подарък?
  • #4
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 2 месеца )
    Китай наля в електромобилите 230 милиарда субсидии, като продължава да налива. Това прави китайските компании единствените, които не са на загуба от електромобилите. Само че ако отчетем тези 230 милиарда, китайците също отиват в киреча. Така че, Тротинетка, Друг Гост е съвършенно прав.
  • #3
    9 rate up comment 12 rate down comment
    . ( преди 2 месеца )
    До 2. Зависи от гледната точка. Продажбите на електромобили растат както в световен мащаб така и в Европа. Така че правилното заглавие е "Какво да правиш, когато клиентите не искат точно твоите електромобили, а купуват от конкyренцията при растящ пазар"