IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нова добавка променя бъдещето на дизеловите автомобили

Разработката на испанска компания намалява вредните емисии с до 60 процента

Дизеловите двигатели все още имат значително влияние върху европейския автомобилен пазар, но истината е, че регистрациите им са спаднали рязко през последното десетилетие. Това, което притежаваше по-голямата част от продажбите на пазара на нови автомобили, сега представлява само 5,6% от началото на годината.


дизел


Дизеловите автомобили обаче все още представляват по-голямата част от настоящия автомобилен парк, по-точно половината, макар и много стар. А една нова разработка на испанска компания може да помогне не само за повишаване на интереса към новите дизели, но и за подобряване на ефективността на настоящите.

Това е добавка, разработена от Kemegal – фирма със само 7 служители, чието седалище е в Понтеверда, провинция Галисия. Новият продукт се казва Ecokem Additive, като създаването му е отнело цели 6 години. Той е готов да се появи на пазара, като не е просто някакъв продукт, а е добавка, която обещава да революционизира чистотата и производителността на дизеловите двигатели със средна и висока мощност.

Новият продукт вече е тестван в реални условия, като намалява емисиите на твърди частици и въглерод с 45 процента, като дори достига 60 процента при ниски нива на мощност. Той също така намалява разхода на гориво с повече от 3 процента.

Външни тестове на леки автомобили, камиони, влакове, кораби и генераторни агрегати са проведени от експерти от Международната агенция по енергетика и групата Biosahe в Университета в Кордоба. Те потвърждават предимствата на новия продукт, който също така намалява разходите за поддръжка, изисквайки по-малко използване на AdBlue. Освен това и има биоциден ефект, който елиминира образуването на утайки в резервоара за гориво, като по този начин предотвратява разпространението на микроорганизми в резервоарите.

„Разполагаме с тестван продукт, одобрен от някои от водещите експерти в работата на двигателите с вътрешно горене и патентован. Няма продукт на пазара, който да намалява това ниво на емисии“, коментира директорът на Kemegal - Мигел Анхел Гарсия Мигенс, в изявление за местното издание La Voz de Galicia.


0 от 500
  • #3
    15 rate up comment 6 rate down comment
    . ( преди 2 месеца )
    Относно електромобилите, пак ще се повторя, че 90% от хората които си купуват електромобили въобще не се интересуват от екология, А тези които се интересуват така или иначе няма да си купят дизелов автомобил, въпреки че технически погледнато отделя по-малко въглероден диоксид дори от хибридите на километър. Особено от плъгин хибридите, които както се оказа отделят средно 138 грама на километър, което се приравнява на разход 6 на 100 бензин. А дизелите на всички антиелектрици харчат 4/100 !
  • #2
    5 rate up comment 14 rate down comment
    . ( преди 2 месеца )
    До 1. В такива чудеса вярват само хора, които не са учили физика и химия. Абсолютно невъзможно е да намалиш разхода на гориво само с 3%, а въглерода с 45%. Въглеродните емисии са пряко свързани с разхода на гориво, защото при изгарянето на определена маса въглеродно гориво, въглерода от горивото се свързва с кислорода от въздуха и се получава въглероден диоксид при горенето. Това са въглеродните емисии, които са вредни за климата. Също и въглероден окис, който е отровен и вреден за хората.
  • #1
    20 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Край на електрическата измама.