IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нова добавка променя бъдещето на дизеловите автомобили

Разработката на испанска компания намалява вредните емисии с до 60 процента

Дизеловите двигатели все още имат значително влияние върху европейския автомобилен пазар, но истината е, че регистрациите им са спаднали рязко през последното десетилетие. Това, което притежаваше по-голямата част от продажбите на пазара на нови автомобили, сега представлява само 5,6% от началото на годината.


дизел


Дизеловите автомобили обаче все още представляват по-голямата част от настоящия автомобилен парк, по-точно половината, макар и много стар. А една нова разработка на испанска компания може да помогне не само за повишаване на интереса към новите дизели, но и за подобряване на ефективността на настоящите.

Това е добавка, разработена от Kemegal – фирма със само 7 служители, чието седалище е в Понтеверда, провинция Галисия. Новият продукт се казва Ecokem Additive, като създаването му е отнело цели 6 години. Той е готов да се появи на пазара, като не е просто някакъв продукт, а е добавка, която обещава да революционизира чистотата и производителността на дизеловите двигатели със средна и висока мощност.

Новият продукт вече е тестван в реални условия, като намалява емисиите на твърди частици и въглерод с 45 процента, като дори достига 60 процента при ниски нива на мощност. Той също така намалява разхода на гориво с повече от 3 процента.

Външни тестове на леки автомобили, камиони, влакове, кораби и генераторни агрегати са проведени от експерти от Международната агенция по енергетика и групата Biosahe в Университета в Кордоба. Те потвърждават предимствата на новия продукт, който също така намалява разходите за поддръжка, изисквайки по-малко използване на AdBlue. Освен това и има биоциден ефект, който елиминира образуването на утайки в резервоара за гориво, като по този начин предотвратява разпространението на микроорганизми в резервоарите.

„Разполагаме с тестван продукт, одобрен от някои от водещите експерти в работата на двигателите с вътрешно горене и патентован. Няма продукт на пазара, който да намалява това ниво на емисии“, коментира директорът на Kemegal - Мигел Анхел Гарсия Мигенс, в изявление за местното издание La Voz de Galicia.


0 от 500
  • #43
    1 rate up comment 0 rate down comment
    БЪЛГАРСКАТА ЧЕРТА НА ( преди 2 месеца )
    Тука има хора вобще От У нас Климатика в колата пак на климатика Офиса и пак на климатика Тези Хора вобще не са *** на къра Като ли мотика да хванат Череши и вишни Масово изсъхват Бяли Брези Също Доматите Без Найлоново покритие не Стават направо Се Свършат Понеже Климата не се променил Всички които пишат това май имат Фирми за Дърводобив
  • #42
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Хейтър ( преди 2 месеца )
    Само да напишат че качва и поне 100к.с. взимам.
  • #41
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Who Cares ( преди 2 месеца )
    Без да твърдя, че силно пропагандираната промяна на климата не е реална, мога убедително да докажа, че някои псевдоучени за 28 години направиха кариера и се пенсионираха без да докажат много или по-скоро доказвайки нищо. Сума ти и лаладжии смениха озоновата дупка с глобалното затопляне. И добре направиха от тяхна гледна точка.
  • #40
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Емо ( преди 2 месеца )
    Накратко, скоро *сички, че умрем.Да си пийнем за здраве! Амин
  • #39
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Емо ( преди 2 месеца )
    Накратко , скоро дупки че умрем. Да си пийнем за здраве! Амин
  • #38
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Who Cares ( преди 2 месеца )
    До 36. Твърде пожелателно е да се очаква растенията да решат проблемите (или по-скоро някои от тях) със замърсяването на околната среда! Ако сечта на Амазонка продължи с български темпове внуците или децата ни ще дишат с противогази.
  • #37
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Who Cares ( преди 2 месеца )
    До 9 HvalipratsНе съм технически експерт. Работех в областта на оценката на риска за здравето при добавяне на съставки към дизела или от замяната му с друг вид гориво. Самите добавки или нови горива са секретна информация, която дори т*имът (*** изтри т*им?!), в който участвувах не знаеше. Измерването на емисиите се извършва с двигател с определен километраж на ТИР на стенд при различни режими на работа (с и без филтър). А дали филтърът ефективно намалява газови емисии е друга тема.
  • #36
    5 rate up comment 10 rate down comment
    . ( преди 2 месеца )
    До 34. Всъщност проблемът както казах по-долу е в баланса между двете. Ако растенията са повече въглеродният диоксид ще намалява. Но, Има едно голямо но. В момента растенията на планетата, включително в океаните абсорбират между 20 и 23 гига тона въглероден диоксид годишно, а човечеството емитира около 40 гигатона. Няма къде и как да бъдат увеличени растенията двойно. Единственото решение е да се намалят емисиите от човечеството, което няма как да стане от днес за утре с щракане на пръсти
  • #35
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Светослав ( преди 2 месеца )
    А нещо за ниско мощни двигатели
  • #34
    26 rate up comment 2 rate down comment
    Николай ( преди 2 месеца )
    Проблема не е от сега а от преди 300 години когато започва истинското унищожаване на горският фонд на планетата.Масовото изсичане на тях води постепенно но сигурно към края на живота на Земята.Когато спре сечта и се започне залесяването на голите полета то може да спасим планетата, всичко друго е само лъжа и празни приказки.