IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Пет проблема при Mazda6 на старо

Корозия, разход на масло и други недостатъци в първото поколение на модела

Първото поколение Mazda6 (2002-2008 г.) е емблематичен и впечатляващ автомобил за времето си, популярен и в България. Годините на експлоатация обаче разкриха редица слаби места в "шестицата", които могат значително да развалят впечатлението от автомобила. Разказваме ви за пет типични проблема, които потенциалният собственик трябва да знае.


Пет проблема при Mazda6 на старо (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #13
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Гошко ( преди 2 месеца )
    Като собственик на мазда от 18 години мога да кажа на автора само... абе откъде се информирате за проблемите по колите, та ги пишете едни врели-некипели? Че маздата на тия години и на километрите, на които се предполага че е е в пъти по-добра кола от половината по-нови таралясници по пътищата. Единствено с ръждата може да имате проблеми, да, ако колата е от северозападна Европа, всичко останало, описано в статията е несериозно. Я разкажете за някой модел автомобил, който няма тези проблеми...
  • #12
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Шофера ( преди 2 месеца )
    Много успешен модел на марката, който проправи път на следващите й модели.Автомобил между среден и висок клас с лека закачка към спорта.Обичан или мразен, но не безразличен.
  • #11
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Можеше да го каже и само с една дума: Mazda не е добра, защото ние не я харесваме. Но нека се върнем към същественото. Специалист, който се занимава с преглед на употребявани автомобили, вече е казал, че колите не са проектирани за нас, а за хора, които ги сменят на около 5 години. Ние вече караме коли, които са надживели многократно предвидения живот на съвременните автомобили, и всеки трябва да го има предвид. Благодаря, че прочете. Желая ти приятен ден!
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Зимното посоляване на пътищата поврежда дъното на автомобилите. Затова е препоръчително и през зимата от време на време да се измива долната част. Който иска Mazda6, нека гледа коли от южните страни, защото там има напълно неръждясали екземпляри. Бих препоръчал на автора на статията да проучи това, защото не е добре да се пишат непрофесионални, жадни за кликвания статии, които не съдържат никаква смислена информация.
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Всичко това са поправими проблеми. Според специалист, дори ако двигател на Mazda окончателно откаже, може да бъде сменен, защото има резервни части, и автомобилът продължава да върви! При редовна смяна на масло, нормална поддръжка и антикорозионна защита животът на автомобила може значително да се удължи. Освен това е типично за внесените автомобили от Германия, че ръждясват, но това се случва и с други коли.
  • #8
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Няма никакъв смисъл в тази статия, написана е от хора, които не са напълно компетентни и могат само да повтарят някогашната слабост на марката Mazda, като по този начин се подиграват с нея, сякаш не може да направи добър автомобил. Хора, този модел скоро ще стане на повече от 20 години всеки друг автомобил също гори масло, а какво толкова учудващо има в това, че консумативни части се износват и се повреждат?
  • #7
    6 rate up comment 21 rate down comment
    Гарабед ( преди 2 месеца )
    Мазда е кола за индивиди с нисък бюджет и с още по-нисък интелект, ФАКТ!Това е единствената и най-уникална кола която може да увеличи продажната си стойност със почти 100%!....просто и напълнете резервоара)
  • #6
    19 rate up comment 5 rate down comment
    Пропов ( преди 2 месеца )
    Аз имах такава, 2.3 Sport. Купих я на 100 хил. км, карах я 5 години и на 135 хил. я продадох. Още лееекичко съжалявам за нея , щото беше страхотна кола. Стегната, много балансирана и стабилна за кола с предно. Мотора е доста скоклив и способен. И волана хем лек, хем чустваш какво се случва. На към 120 хил смених някви нещица по предницата за 300 евро и това беше. А колата се караше в Германия, често агресивно и със 180 - 200 на магистралата. Много по радостна кола от Пасаторите и Шкодилаците.
  • #5
    7 rate up comment 23 rate down comment
    смех ( преди 2 месеца )
    Мазда имат ли качествен модел изобщо.
  • #4
    5 rate up comment 18 rate down comment
    Алекс ( преди 2 месеца )
    Познавам отблизо бивш собственик на такава Мазда с двигател 2.0 бензин.Кородиращ маслояд.По-далече.