IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Турските електромобили се оказаха по-безопасни от европейските

Колите на Togg постигнаха отлични резултатите на краш-тестовете

Турският автомобилен производител Togg, създаден едва през 2018 г., направи изключително впечатление, като спечели най-високата оценка за безопасност от Euro NCAP. Два от неговите европейски модели – електрическият седан Togg T10F и електрическият кросоувър Togg T10X, получиха пет звезди на проведените краш-тестове, доказвайки, че турското автомобилостроене е напълно конкурентоспособно.


краш-тестове


Впечатляващи резултати и за двата модела

Според доклада на Euro NCAP, Togg T10F и Togg T10X са показали отлични резултати, достигайки 95% и 94% съответно за защита на възрастните пътници. И двата модела са се представили еднакво силно и в областта на защитата на деца и другите участници в движението, като са получили по 85% в теста за защита на деца, пешеходци и велосипедисти.

Този успех е още по-впечатляващ, като се има предвид младата история на компанията. Част от успеха може да се отдаде на дизайна на каросерията, който е дело на легендарните Pininfarina и на турския дизайнер Мурат Гюнак, ръководил дизайнерските отдели на компании като Peugeot, Mercedes-Benz и Volkswagen Group.



Останалите модели също под лупа

В допълнение към моделите на Togg, Euro NCAP е тествала още 16 нови автомобила, включително популярни модели като Smart #5, Mini Aceman, BYD Dolphin, VW ID.Buzz и др. По-голямата част от тях също са получили най-високата оценка от пет звезди.

За съжаление, не всички са постигнали максимален резултат. BMW Серия 1, Citroën C5 Aircross, Suzuki eVitara и неговият близнак Toyota Urban Cruiser са получили четири звезди.


краш-тестове


Експертите отбелязват, че въпреки общата си висока оценка, Lynk & Co 08 и Volkswagen ID.Buzz почти са загубили петата си звезда заради по-слаба защита на таза на пешеходците при сблъсък. Въпреки това, благодарение на цялостната си ефективност, те все пак успяват да се класират с най-високия рейтинг.

Отличните резултати на турския производител Togg са ясно доказателство, че качеството и безопасността могат да бъдат постигнати и от млади компании. Това е силен сигнал за утвърдените марки, че конкуренцията става все по-сериозна, а стандартите за безопасност – все по-високи.



0 от 500
  • #16
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Вътю Т. Панчев ( преди 2 месеца )
    Колкото и да ми ги фалите колите стават все по-грозни и скапани
  • #15
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Ина ( преди 2 месеца )
    Всичко свързано с ЕС вече не е безопасно.
  • #14
    3 rate up comment 5 rate down comment
    СТИГА СТЕ ( преди 2 месеца )
    Ми ххвалили *** ВЕ! 98 -*** си купих пералня БОШ! 8 години и се СКАПА! МЕЙНК ИК БУРСА!
  • #13
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Петър ( преди 2 месеца )
    Здравейте Всички тук някой пише за чужбина-излез извън градовете и виж- това е много жалко ние не виждаме себе си а съдпм другите,при нас не само извън градовете но и в самите тях е свинщина сега е зелено но още малко и ще лъсне още,ако тръгнеш на автостоп ще разбереш какво консумираме,какви памперси ползуваме къде кой какви плочки сменя и т.н.дайте да заживеем по чисто та после да си ги мерим
  • #12
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До до4 ( преди 2 месеца )
    И всичко дойде при "фоЦесгена" на тиквата викаш))))))
  • #11
    8 rate up comment 8 rate down comment
    До РУК ( преди 2 месеца )
    Ти пък кога успя да разгледаш и караш турската кола, че да я сравняваш с други модели?
  • #10
    3 rate up comment 3 rate down comment
    . ( преди 2 месеца )
    Има ли значение какво ще кажа, Шекерчо? Ти си тук за да ме плюеш независимо какво съм казал и дали е вярно! Дали фактите, които съм изброил ти харесват или не, няма никакво значение! Това, че ги казвам не значи, че винаги и на мен ми харесват, като в този случай очевидно е обратното - И на мен не ми харесва това което изброявам. За разлика от тебе, аз няма да си затворя широко очите, само защото фактите не ми харесват и да си измислям теории, които ми допадат и обясняват това което не харесвам.
  • #9
    10 rate up comment 10 rate down comment
    РУК ( преди 2 месеца )
    Счетоводители, инжинери, китайци, дизайнери .... айде вземи си купи поне една от колите които хвалиш, поне една кола от държавата която толкова хвалиш, ама поне си купи един билет и *** разгледай Китай извън градовете шоуруми, и тогава ела дрънкай бе лаладжия! Света не е Ютубето и на Дани подкаста и в Пещера двата фотволтаика над *** на прасето! Ай аман от дрънканиците ти
  • #8
    18 rate up comment 5 rate down comment
    РУК ( преди 2 месеца )
    Специално Т10Х е много балансиран,разумен автомобил,без ненужните китайски "екстри" но в същото време далеч от конглокентна цена.Даже гастербайтерите в Германия и Холандия няма да могат да си го позволят. Между 50 и 62к Евро!!! Всяка марка може да направи "инжинерен" автомобил среден клас за тези пари! И какво?Ти ще си купиш ли ТОГГ за 120 000лв?! Киа 6 на по ниска цена или Киа 9 на същата цена са много, много, много повече автомобили за тези пари!
  • #7
    12 rate up comment 6 rate down comment
    РУК ( преди 2 месеца )
    Абе кретеноид,какъв досег имаш с коя и да е автомобилна компания,че тръгна да даваш мнение и присъди!Всяка компания се ръководи от единствено нещо - печалба! Печалбата зависи от достъпа до пазари,достъпа до пазари зависи от легендата която създаваш и защитаваш!VW още жънат успехи от легендата която създадоха и защитиха успешно преди 40 години - здрави коли,на добра цена.Което няма нищо общо с днешната реалност,но десетки милиони всяка година вярват в тази легенда.