IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

4x4 и разход 5 л/100 км: Toyota представи нова версия на Prius

Вариантът HEV AWD XLE може да се похвали с по-нисък шум и повече пространство в салона

В Южна Корея започнаха продажбите на нова модификация на Toyota Prius - хибридна версия на HEV AWD XLE със система за задвижване на четирите колела E-Four. Пускането на тази модификация разшири гамата Prius до три варианта.


Toyota Prius


Задвижването на четирите колела се осъществява благодарение на електрически мотор с мощност 30 kW на задната ос. В комбинация с основния силов агрегат това осигурява обща мощност от 199 к.с. и сертифициран разход на гориво на ниво от 5 литра на 100 км. Липсата на задвижващ вал намалява нивата на шум, намалява теглото на автомобила и спестява място в зоната на задните седалки.

Автомобилът получи подобрена регенеративна спирачна система, която повишава ефективността по време на шофиране. Водачите могат да наблюдават работата на задвижването на четирите колела чрез мултиинформационния дисплей.


Toyota Prius


За купувачите е предвидена специална финансова програма "Amazing Switch", която гарантира запазването на до 65% от остатъчната стойност на автомобила след три години. Основното ниво е 55%. Цената на модела е 45,3 милиона вона (32 500 долара).

Toyota организира и онлайн тест-драйв на Prius HEV и PHEV. Участниците имат възможност да тестват автомобила дистанционно и да получат награди. 


0 от 500
  • #5
    22 rate up comment 1 rate down comment
    Гошко ( преди 2 месеца )
    С кеф бих си я купил и карал на тая цена, ама у нас ще струва по две, пак сме преебани...
  • #4
    12 rate up comment 5 rate down comment
    . ( преди 2 месеца )
    А новата баничарка на турбо е много по-бърза и по икономична. Знае турбо какво да избере, защото е машинен инженер и ги разбира нещата. В турбо дизела е истината!
  • #3
    15 rate up comment 21 rate down comment
    До #2 ( преди 2 месеца )
    Така е, само накартинки ги гледам, от дъвка Турбо. Преглъщам жадно и все нова Тойотка ми се привижда, да гледам на екранчето как се разпределя въртящият момент на колелата и как икономисвам бензинче, докато вие неистово СВТ-то. След това галя нежно пластмасовото табло и се радвам, че съм дал към 100 к лева за това бижу.
  • #2
    27 rate up comment 15 rate down comment
    До 1 ( преди 2 месеца )
    Ти не си виждал нова кола от поне 10 години.
  • #1
    23 rate up comment 28 rate down comment
    Мдаа ( преди 2 месеца )
    "Водачите могат да наблюдават работата на задвижването на четирите колела чрез мултиинформационния дисплей". Нямам търпение да наблюдавам! А другите ще карат и ще се радват на живота, ще усещат с тялото си ускорението, воланът ще има дава усещане за пътя, и няма да мислят за 5л/100 км. Но пък аз ще карам здрав автомобил пълен с пластмаси и екранче с разделителна способност на Тамагочи, с процесор от Правец и виеща скосростна кутия. И ще я карам поне десет години тази кола, да им докажа колко е з