fallback

Японска марка е лидер в Европа по удовлетвореност на дилърите

Проучване на петте най-големи пазара постави Toyota на първо място

В Европа беше публикувана първата общо европейска класация EARS, оценяваща нивото на удовлетвореност на автомобилните дилъри. Лидер е марката, чиято стратегия за сътрудничество, надеждност и фокус върху дългосрочни взаимоотношения са ѝ позволили да заеме уверено първо място.

Това е Toyota, като тя изпреварва BMW и Dacia, които заемат втора и трета позиция. Mercedes-Benz и Cupra също попадат в първата петица. Тя е оформена след проучване на петте най-големи автомобилни пазара в Европа - Германия, Италия, Франция, Испания и Великобритания.

В анкетата са участвали над 3000 дилъри, които са попълнили над 6500 въпросника. Анализът включва параметри като рентабилност, маркетингова подкрепа, стратегическо развитие и съдействие при прехода към електрификация.

Авторите на проучването отбелязват: успехът в отношенията с дилърите се превръща в ключово конкурентно предимство днес. Германия, като най-големият автомобилен пазар в Европа, играе специална роля тук, защото опитът ѝ отразява както местните, така и глобалните тенденции.

Според експерти подобни прегледи помагат на автомобилните производители да укрепят партньорските мрежи и да намерят нови възможности за развитие в условията на нарастваща конкуренция.

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 2 месеца )
    На скоро имаше статия за споровете на мерцедес и представителствата им защото от МБ търсят начини да ги заобиколят.
  • #3
    анонимен ( преди 2 месеца )
    То хубаво надеждна е Тойота ама все някога като влезе в сервиза и като ти свалят три кожи и ще ти се дореве.
  • #2
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Най-важното за мен е колко често колата се разваля, мога ли да я карам и ако отговорът е не, за колко време. Маркетинговата политика, рентабилност, планове за бъдещето - това не касае надеждността. Нито за колко време ще я оправят. Важно е да не стига непланирано до сервиза.
  • #1
    до долния ( преди 2 месеца )
    Никой нормален не кара тайота в Сащ европа и тн.Не дъм видял една тойота която да е луксозна мочна и бърза. Пластмасови бавни ле гени.Били здрави къде? из квярталните улички ли.А пикапите им са пълна скръб маломощни и жалки
fallback
Последни