Търсите евтин автомобил от Япония, произведен през първото десетилетие на този век. За съжаление, дори проверени от времето модели имат много слаби места, тъй като ресурсът на част от системите и агрегатите им се оказва по-малък от очакваното. Представяме ви японски 5 компактни модела, които се чупят по-често от останалите.
Пет проблемни компактни модела от Япония (ГАЛЕРИЯ)
Основни проблеми: тънък метал и слабо боядисване, корозия на долната част на каросерията и арките, бързо износване на интериора, слаба електрическа система, окачване, спирачки и съединител.
Шасито на Lancer действа на нервите на собственика с дреболии. Втулките на стабилизатора изискват подмяна на всеки 30 000 км, предните амортисьори издържат около 100 000, а задните безшумни блокове - около 60 000 км. Независимо от вида на кормилното управление, накрайниците и щангите живеят приблизително еднакво. Спирачките на Lancer често се модифицират с части от Outlander по някаква причина: оригиналните дискове бързо се отказват, а апаратите лесно заклинват, особено отзад.


1