Търсите евтин автомобил от Япония, произведен през първото десетилетие на този век. За съжаление, дори проверени от времето модели имат много слаби места, тъй като ресурсът на част от системите и агрегатите им се оказва по-малък от очакваното. Представяме ви японски 5 компактни модела, които се чупят по-често от останалите.
Пет проблемни компактни модела от Япония (ГАЛЕРИЯ)
Mazda3 (2003-2009)
Има оплаквания от базовия 1,6-литров двигател относно разхода на масло, който обикновено се появява след 120 000 км. Задвижването с ангренажна верига като цяло е надеждно, но след 200 000 км изисква внимание - веригата се разтяга и започва да шуми. Двулитровият двигател като цяло е безпроблемен, но след 150 000 км гарнитурата на главата на цилиндрите често страда от прегряване.
Има оплаквания от базовия 1,6-литров двигател относно разхода на масло, който обикновено се появява след 120 000 км. Задвижването с ангренажна верига като цяло е надеждно, но след 200 000 км изисква внимание - веригата се разтяга и започва да шуми. Двулитровият двигател като цяло е безпроблемен, но след 150 000 км гарнитурата на главата на цилиндрите често страда от прегряване.
Този модел все пак има своите предимства. Въпреки възрастта си, все още радва с отзивчив волан и упорито управление. Ръчната скоростна кутия е надеждна, интериорът, макар и семпъл, не е скърцащ и с правилна грижа колата може да служи дълго време.


1