Търсите евтин автомобил от Япония, произведен през първото десетилетие на този век. За съжаление, дори проверени от времето модели имат много слаби места, тъй като ресурсът на част от системите и агрегатите им се оказва по-малък от очакваното. Представяме ви японски 5 компактни модела, които се чупят по-често от останалите.
Пет проблемни компактни модела от Япония (ГАЛЕРИЯ)
Електрическите системи също не са издръжливи. С течение на времето управляващите блокове се отказват, особено когато попадне влага. Окисляването в конекторите е често срещано явление. ABS сензори, крайни превключватели на вратите, двигатели на амортисьорите на климатика - всичко това изисква внимание. До 150 000 км се появяват проблеми с окабеляването във вратите.
По отношение на шасито, предното окачване се счита за слабото звено - стойките и втулките на стабилизатора трябва да се сменят често, лостовете издържат не повече от 80 000 км, а опорните лагери издържат приблизително толкова. Амортисьорите са краткотрайни, особено задните. Безшумните блокове в задното окачване също изискват периодична подмяна. Спирачните маркучи често ръждясват при зимни условия.


1