Търсите евтин автомобил от Япония, произведен през първото десетилетие на този век. За съжаление, дори проверени от времето модели имат много слаби места, тъй като ресурсът на част от системите и агрегатите им се оказва по-малък от очакваното. Представяме ви японски 5 компактни модела, които се чупят по-често от останалите.
Пет проблемни компактни модела от Япония (ГАЛЕРИЯ)
Интериорът на Lancer е семпъл - както по отношение на облицовката, така и на звукоизолацията. До 100 000 км воланът се отлепва, седалките се износват и цялата пластмаса скърца. Плъзгачите на седалките често се разхлабват, а жилата на предния капак и багажника се заклинват. Има достатъчно слаби места в електрическата система: отоплението на седалките, регулирането на огледалата и бутоните на волана отказват. Слабото окабеляване допълнително допринася за проблемите.
А каросерията на Lancer X не е толкова здрава, колкото изглежда. Металът е тънък, лесно се вдлъбва от всеки лек удар. Боята е слаба, бързо се появяват стружки, но е добре, че поцинкованото покритие може да издържи на удар, особено при навременни ремонти. Уязвимите места са съединенията на калниците и броните, праговете, арките и дръжките.
Ремонтът обаче е лесен - има много части, а цените са разумни. Но защитата отдолу е слаба: страничните елементи, арките и дъното страдат от корозия, особено ако антикорозионното покритие не е актуализирано. Шевовете под капака ръждясват, а пластмасовите части на каросерията са крехки - броните лесно се напукват, огледалата губят облицовките си, а фаровете се замъгляват дори при лека влага.


1