Volkswagen подготвя може би най-мащабната продуктова офанзива в 87-годишната си история: германският гигант ще извади цели 10 нови модела, електрически и с ДВГ, само в рамките на следващите три години, и с това ще промени основно гамата си. Това според плановете на стратезите на концерна ще го извади от затрудненията, които в последните две години доведоха до спад в приходите, съкращения на разходи и работна ръка.
В сърцето на "новата вълна" на VW са електрически модели в евтиния сегмент, които ще наследят Up, Polo и T-Cross. Концернът обаче не се отказва и от разработването на нови модели с вътрешно горене. Ето какво знаем за плановете на германците до момента.
Продуктовата офанзива на VW - какво знаем (ГАЛЕРИЯ):
Година след появата на хечбека, ще бъде пуснат в продажба и повдигнатият ID 2X. Моделът ще бъде показан в концептуален вид за първи път на изложението в Мюнхен този септември. Той ще бъде почти идентичен с ID 2 отдолу, но ще се отличава с по-висока позиция на седене, по-приключенски дизайнерски елементи и увеличен пътен просвет.
Между другото, още не е сигурно дали новите модели ще се казват именно ID.1, ID.2 и така нататък. Според вътрешна информация е доста вероятно VW да прибегне към нова система за именуването им, която да комбинира подмарката ID с познати имена от миналото: ID Up, ID Polo и ID Cross.
Снимки и рендери: Autocar, Volkswagen


0