IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ето го новия Volkswagen T-Roc

Най-популярният SUV на германската марка получава променен дизайн и електрифицирани двигатели

Премиерата на новото поколение на T-Roc - най-продавания SUV на Volkswagen, е само след няколко седмици, но неговият външен вид, а също така и интериорът вече не са тайна. Изданието CocheSpias публикува снимки на модела, който трябва да затвърди позицията си на „централен стълб“ в стратегията на германския производител в Европа.


VW T-Roc


Промените във външния вид се забелязват още на пръв поглед. Екстериорът напълно логично е адаптиран към новата философия на дизайна, която Volkswagen прилага към всички свои нови модели. И чиито основи бяха положени от по-големият „брат“ на T-Roc - Tiguan.

Предната част на новия T-Roc ще има по-модерен и стилизиран дизайн. Той разполага с нови светлинни клъстери, съединени от LED светлинна лента, светеща емблема и нова решетка. Бронята също е променена, а линията на силуета се подчертава от пластмасовите калници и рейлингите на покрива.


VW T-Roc


Елементът в задната част, който фокусира цялото внимание, са основно и главно новите задни светлини. Те са по-тънки, леко обгръщащи и имат хоризонтално разположение. Освен това те са свързани с LED светлинна лента, която се свързва директно със значката на марката, която, както отпред, също е осветена.

Що се отнася до интериора, там напълно нови са воланът и приборният панел, който получава по-голяма екран.


VW T-Roc


Промени ще има и под капака, като с пускането на ново поколение Volkswagen ще електрифицира T-Roc. На една от снимките се вижда идентификацията „eTSI“, която показва, че имаме работа с агрегат с бензинов двигател и 48-волтова система за мека хибридна система (MHEV).

Освен този нов двигател MHEV, ще има и други безпрецедентни опции като plug-in хибридна версия (PHEV) и, което е по-интересно, нов самозареждащ се хибриден двигател (HEV), с който новият T-Roc иска да се конкурира Toyota.


VW T-Roc


Ръчните и автоматичните скоростни кутии ще продължат да се предлагат в гамата. Също така ще бъде възможно да конфигурирате T-Roc със задвижване на четирите колела 4Motion.

Премиерата на новото поколение на T-Roc ще се състои до края на месеца, а дебютът на модела пред публика е предвиден за автомобилното изложение в Мюнхен през септември. Продажбите трябва да започнат веднага след това, като тогава ще станат ясни и цените.


VW T-Roc


0 от 500
  • #11
    2 rate up comment 2 rate down comment
    до 7 продължение ( преди 4 месеца )
    Най-разочаривани са клиентите на европейските марки, защото виждат увеличение на цените, а занижение на качество и технологии. Японските клиенти не го усещат, защото техните модели винаги са си имали съществени компромиси - технологични, материални, ергономични, двигателни и софтуерни.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до 7 продължение ( преди 4 месеца )
    Специално за VW, старата им ОС, която имаше и сензорно управление, но и физически бутони, беше по-добра от новата.
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    до 7 ( преди 4 месеца )
    Опасявам се, че не си прав. Още към 2018 г. започнаха да се появяват компромиси, свързани с екологията, а слвд това и сериозно пестене, наложено заради прехода към ел. Пример: Ауди зарязаха Торсен с приоритетно задно и го замениха с Халдекс с предно - единствено и само заради леко по-ниския разход. Друг пример е премахването на физическите бутони заради цвната. Трети е смъкването на качеството на интериора - пак заради цена.
  • #8
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Валко ( преди 4 месеца )
    Имам поло 22г.купено чисто ново. И смея да твърдя че е по добро от рос. Не знам дали е най продавания но е ни риба ни рак т.е. ни SUV, ни лека кола. А 4х4 няма да го коментирам. Там е голям смях, да не дава да влезеш по черно, голям майтап ще настане. С тоя клиренс от 15.5см. заникъде по черно. Тигуана е друга бира, но и друга цена.
  • #7
    16 rate up comment 9 rate down comment
    Bg ( преди 4 месеца )
    Пожелавам на всеки да си купи чисто нов автомобил и тогава да коментира. Всеки нов модел е по-добър от предишния технически... въпреки, че понякога дизайна е спорен
  • #6
    8 rate up comment 8 rate down comment
    гавигал ( преди 4 месеца )
    имаш ама друг път
  • #5
    14 rate up comment 17 rate down comment
    Хейтър ( преди 4 месеца )
    Какво значение има дали имаш пари или нямаш? Аз имам пари за нова кола ама тоя кокошарник няма да си го купя и на половин цена.
  • #4
    15 rate up comment 8 rate down comment
    мой ( преди 4 месеца )
    Интересно защо коментират хора който нямат пари за нова кола.
  • #3
    17 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    това е малка кола на цена от по-горния сегмент, а сега съвсем ще избият рибата с цени, а тия светещите лампи да ги махат как се разбира кога спира и кога ей така си свети тази шитня. интериора, а ми то вече всички вагени са такива и аз 40к и за 140к жалка работа и като Шкода, вътреи всички като евтината Октавия дори и мегаскъпите ел. коли то бива песетене ама е, малко нагло.
  • #2
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Питане ( преди 4 месеца )
    Този автомобил, семеен ли е? Как семейство с едно дете (да не говорим с две) ще се събере в тоз автомовил. Най-продаван SUV. Не мога да разбера, на мен ми излгежда много малък автомобил.