IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW подготвя най-лудия си електрически хечбек

ID.2 GTI Clubsport ще получи заключване на диференциала и 282 к.с.

Volkswagen работи върху екстремна версия на първия си електрически хот-хеч - - ID.2 GTI. Тя ще получи добавка Clubsport, като според информация от вътрешни източници тази версия ще развива мощност от 282 к.с. и ще бъде оборудвана с напълно механично заключване на предния диференциал.


VW ID.2 GTI Clubsport


Базовият ID.2 GTI, който се очаква да бъде пуснат в продажба до края на 2026, ще развива около 223 к.с. благодарение на новия електрически двигател APP550. Версията Clubsport обаче отива още по-далеч, като получава не само допълнителна мощност, но и актуализирано окачване, настройки на задвижването и евентуално виртуални предавки - имитация на реакциите на конвенционална ръчна скоростна кутия по време на ускорение.

Моделът е изграден върху новата платформа MEB Entry (MEB-21), която ще формира основата на цялата гама компактни електрически превозни средства на Volkswagen. Според инженерите на германския производител, ID.2 Clubsport ще се предлага като аналог на бензиновия Golf GTI Clubsport - с лимитирана серия, уникална настройка на шасито и максимална производителност сред версиите с предно предаване.

Очаква се VW ID.2 GTI Clubsport да бъде пуснат малко след обикновената версия на GTI и ще заеме една от най-високите позиция в гамата от спортни модели на марката. По този начин Volkswagen има за цел не само да навакса в класа на компактните хечбекове за електромобили, но и да постави нова летва в сегмента.


0 от 500
  • #2
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Тъкан човек да се зарадва а то било електричка, тц тц тц
  • #1
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Конете са важни, но не са всичко! Няма ли го усещането за кола, не ми го хвалте изобщо. "Старата" генерация шофори и истинските любители на колите (подчертавам шофьори) ще ме разберат. Останалите, ами дани да имате някой ден шанса да разберете за какво става дума.