Volkswagen подготвя може би най-мащабната продуктова офанзива в 87-годишната си история: германският гигант ще извади цели 10 нови модела, електрически и с ДВГ, само в рамките на следващите три години, и с това ще промени основно гамата си. Това според плановете на стратезите на концерна ще го извади от затрудненията, които в последните две години доведоха до спад в приходите, съкращения на разходи и работна ръка.
В сърцето на "новата вълна" на VW са електрически модели в евтиния сегмент, които ще наследят Up, Polo и T-Cross. Концернът обаче не се отказва и от разработването на нови модели с вътрешно горене. Ето какво знаем за плановете на германците до момента.
Продуктовата офанзива на VW - какво знаем (ГАЛЕРИЯ):
Тази нова софтуерна платформа, адаптирана от модела R1 на Rivian, позволява по-бързи актуализации, подобрена функционалност и по-гъвкава хардуерна интеграция в сравнение със системата, използвана от днешните модели на VW.
Шефът по дизайн на VW Андреас Минт каза, че дизайнът на ID 1 е замислен да излъчва топлина и достъпност, и е бил вдъхновен както от Up, така и от Golf.
„Искахме да му придадем приятелско лице – нещо, което ви кара да се усмихвате още преди да се качите“, каза той пред Autocar. „Това леко нахално изражение отпред е умишлено. Това е кола с характер, а не просто функционален обект.“
Снимки и рендери: Autocar, Volkswagen


0