Volkswagen подготвя може би най-мащабната продуктова офанзива в 87-годишната си история: германският гигант ще извади цели 10 нови модела, електрически и с ДВГ, само в рамките на следващите три години, и с това ще промени основно гамата си. Това според плановете на стратезите на концерна ще го извади от затрудненията, които в последните две години доведоха до спад в приходите, съкращения на разходи и работна ръка.
В сърцето на "новата вълна" на VW са електрически модели в евтиния сегмент, които ще наследят Up, Polo и T-Cross. Концернът обаче не се отказва и от разработването на нови модели с вътрешно горене. Ето какво знаем за плановете на германците до момента.
Продуктовата офанзива на VW - какво знаем (ГАЛЕРИЯ):
Ключът към ниската цена на ID.1 е MEB Entry, нова оптимизирана платформа, разработена специално за компактни електрически модели. Тя ще бъде използвана първо от ID 2, който ще бъде напълно разкрит на автомобилното изложение в Мюнхен идния месец.
За разлика от платформата MEB, използвана от съществуващите електрически автомобили на VW, MEB Entry разполага с предно разположен електрически мотор в конфигурация, проектирана изключително за осигуряване на компактни размери, водещо в класа вътрешно пространство и багажно отделение с по-нисък под и по-голям капацитет от конкурентите.
Снимки и рендери: Autocar, Volkswagen


0