Mercedes-Benz GL от първо поколение е солиден и впечатляващ SUV. Зад лукса и престижа обаче се крият няколко проблема, които рано или късно започват да се проявяват. Посочваме ви пет от най-честите, както и начините да бъдат отстранени или избегнати.
Пет проблема при Mercedes-Benz GL на старо (ГАЛЕРИЯ):
4-литровият V8 дизелов двигател с туин-турбо от серията OM629, който е монтиран на версиите GL 420 CDI и 450 CDI, може да създаде проблеми след 150 000 км. Един от първите тревожни признаци е нестабилната работа на охладителната система. Температурата започва да се повишава дори при спокойно шофиране, вентилаторът често работи на максимална скорост, усеща се загуба на мощност, появява се син дим, възникват грешки в турбото и горивната система.
Какво да се направи
Прегряването за OM629 е критично, води до пукнатини в главите на цилиндрите, надраскване и повреда на буталата. Горивните помпи, инжекторите и турбините често се повреждат. За да се избегнат големи ремонти, е необходимо редовно да се промиват радиаторите, да се проверява състоянието на термостата и помпата, да не се отлага обслужването и внимателно да се следи температурата на двигателя.


0