IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Индиец става шеф на Jaguar Land Rover

П.Б. Баладжи е главен финансов директор на компанията-майка Tata Motors

Индиецът П.Б. Баладжи е новият главен изпълнителен директор на британския производител JLR. В момента той е главен финансов директор на компанията майка Tata Motors, като ще поеме новия си пост от началото на ноември.


Баладжи


Назначението на Баладжи идва, след като миналата седмица Адриан Мардел се пенсионира след 35 години в компанията. Преди да стане главен изпълнителен директор през 2023, Мардел беше финансов директор на JLR.

Въпреки че напускането на Мардел не беше обявено преди новината да стане публично достояние миналата седмица, то очевидно беше планирано отдавна, тъй като търсенето на заместник от JLR е продължило „през последните няколко месеца“, според председателя на Tata - Натараджан Чандрасекаран.

Новият шеф на JLR има 32-годишен опит в автомобилната индустри, като е работил за Tata в Мумбай, Лондон, Сингапур и Швейцария. Той вече е в борда на директорите на JLR, както и на Tata Motors Passenger Vehicles, Tata Passenger Electric Mobility, Tata Motors Finance Group и в компанията Agratas, която изгражда фабрика за батерии в Съмърсет. Тя ще произвежда батерии за електрическите модели на JLR .


0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Who Cares ( преди 3 месеца )
    анонимен 4 ( преди 1 ден ), кой е този мистериозен "силен" модел било на Тата или Джагуар, че нещо паметта взе да ме лъже?
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Who Cares ( преди 3 месеца )
    Компанията Tata Motors майка на Jaguar Land Rover, а Баладжи шеф. Като знам какви бизнесмени са индийците, да не дава господ да си имате работа с тях, усещам как Тата става Джгуар, а Джагуар - Тата.
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    След розовото пони ... Кришна. Ще съкрати всички и ще премести производството в Индия. След това ще се чуди на кого да продава новите розови облаци, щото индийците нямат пари, а в САЩ и Европа ще ги обуят с мита. Ягуар е история, освен ако не го купи Бао Бао от Китай.
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    затова се наложи беенве да купят англичаните за да се научат как се правят паркетници след соето ги пусняха по водата
  • #4
    12 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Глупости! Що за нещастно обвинение? Никой не е очаквал технологиите да дойдат от Тата! Очакванията бяха, че Тата ще инвестира достатъчен ресурс, за да може JLR да навакса. Така и стана - пари имаше, но качествено управление, особено на Jaguar, нямаше. Съвсем съзнателно пускаха модели, които изостават от немците, а очакваха да се продават. Прави се обратното - пускат се силни модели без очаквания за печалба, за да се натрупа реноме, а печалбата идва после от завишените продажби.
  • #3
    2 rate up comment 4 rate down comment
    VAYK ( преди 3 месеца )
    JLR бяха купени от ТАТА просто защото изоставаха драстично от конглокентите, липсваха им достатъчно технологии! За нещастие техния купувач индииците от ТАТА също нямаха технологии и не успяха да направят нищо за тези луксозни марки! Към настоящия момент след повече от 20г. индийска собственост,според мен са ударили дъното...
  • #2
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Аз не съм чувал за фирма с индиец шеф и да е прокопсала.
  • #1
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Индиец, че и финансов директор. Това означава едно - масови съкращения в Англия.