Концернът JLR представи ново лого за премиум марката си Range Rover. По този начин британската марка иска да отбележи пускането на първия си изцяло електрически кросоувър.

Дизайнът на новата емблема е минималистичен, като е проектиран в същия стил като обновеното лого на Jaguar, представено през есента на 2024. Това е и първата промяна на логото на Range Rover от 1970 година насам, когато дебютира и първият модел на британския производител. От JLR заявиха, че новата емблема няма да замени напълно традиционното овално лого на Range Rover и ще се използва заедно с него.
В края на миналата година друга марка, която е част от концерна JLR - Jaguar, също актуализира логото си. Компанията се отказа от триизмерното изображение на котка в изписването на името на марката, но го запази като един от елементите на корпоративния стил, макар и в двуизмерен вариант.


0