IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Пет двигателя с висок разход на масло от известни марки

Понякога основният ремонт решава проблемите, но не винаги

Повишеният разход на моторно масло е често срещан проблем сред съвременните автомобили. С течение на времето почти всеки собственик се сблъсква с него, но има двигатели, които започват активно да „ядат“ масло дори при относително малък пробег. В някои случаи ситуацията само се влошава с всеки хиляда километра.

Ето пет двигателя от известни марки, които са се доказали в това отношение, а не от най-добрата страна. Ако планирате да закупите кола с един от тези двигатели, трябва задължително да проверите сервизната история, да следите редовно нивото на маслото и да бъдете подготвени да доливате.


Пет двигателя с висок разход на масло (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Пенчо ( преди 4 месеца )
    1.6 VTI (Mini, Peugeot, Citroen, BMW...) - в сервизната книжка го дават, че да гори по половин литър на 1000 км е нормално
  • #15
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Георги ( преди 4 месеца )
    Да ....., затова по добре нов двигател на 60-70 като при френските автомобили. Няма смисъл да чакаме 200 000км една кола да почне да харчи по 1 литър масло. Към 200 000 км поне два може или три нови двигателя - инвестиционно е по добре
  • #14
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Енчо ( преди 4 месеца )
    Механиците казват , по добре е да гори масло , отколкото да не гори . Иначе двигателя по бързо щял да се износи .Триенето щяло да бъде по голямо . Дали е вярно . Да не са двутактови , че да доливаме масло .
  • #13
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Бе и други има, Опел има маслояд 1.6 от старите екотеци, Н52 е отявлен маслояд, а и няма щека за проверка...и тн.
  • #12
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Хейтър ( преди 4 месеца )
    А за пчелите също няма нищо а тези които не са изгнили са като кебапчийници.
  • #11
    22 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    в бмв от години усилено работят върху двигател който са гори еднакво количество антифриз масло и гориво
  • #10
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Bobi ( преди 4 месеца )
    Пич какви италиански кошници бе лелелелелеле
  • #9
    7 rate up comment 21 rate down comment
    Самуил ( преди 4 месеца )
    Пълни глупости пишете. 180 1,8 и 220 2литра са поколение еа888 и не харчат масло! Всичко след 2013 не харчи. Това на снимката е точно поколение 3 еа888. Много заблуждавате. Излагате се
  • #8
    17 rate up comment 3 rate down comment
    До 8 ( преди 4 месеца )
    Както обикновено през последните години, отговорът е "еко норми". За да покрият изискванията за ефективност, производителите трябва да намалят триенето в ДВГ. Затова смаляват сегменти, направо ги махат и ги правят "по-хлабави", така че да се намали триенето между буталото и цилиндъра. Обаче така намалява и обирането на маслото от стените на цилиндъра и ето ти повишен харч на масло. А като добавиш и турбо и коня направо прескача реката.
  • #7
    23 rate up comment 4 rate down comment
    До 3 ( преди 4 месеца )
    Не знам защо ги правят така новите коли. Моето дърто Pajero скоро ще стане на 30г и е над 500 000км и не гори масло. Сменям на 7-8 хил и винаги е карано с обикновено минерално масло 15W40 и колкото налея толкова вадя. Знам със сигурност щото в празните туби от новото масло прехвърлям старото и винаги е точно минус количеството във масления филтър. А гледам разни хора говорят че колите им горят литър масло на 1000км било нормално да гори.....хаха.