Независимото окачване, мощните двигатели и практичният интериор правят третото поколение на Nissan Pathfinder, произвеждано от 2004 до 2024 година, привлекателен вариант за феновете на големите всъдеходи на вторичния пазар.
Зад привидната неразрушимост обаче се крият редица проблеми, които могат сериозно да помрачат притежанието на този SUV. В галерията ви показваме шестте най-често срещани, които, разбира се, може да не се отнасят за всички произведени бройки, но все пак са по-скоро правило отколкото изключение.
Шест проблема при Nissan Pathfinder на старо (ГАЛЕРИЯ):
Конструкцията на трансмисията на Pathfinder включва раздатъчна кутия, здраво свързана със скоростната кутия, която разпределя въртящия момент към двата моста чрез карданни валове. Няма централен диференциал. Вместо това се използва пакет фрикциони, който свързва предния мост в режим "on-demand". Системата е проста, но не е надеждна. След 120 000 км пробег могат да се наблюдават следните симптоми - потрепване, забавено свързване на предния мост, шум и боксуване дори на равен път.
Какво да се направи
Обикновено целият проблем е в прегряването на съединителя и редукторите поради шофиране с включено задвижване на четирите колела по асфалт. Това ускорява износването на фрикционите, разтягането на веригата и разрушаването на лагерите. За да се удължи живота на съединителя, се препоръчва да не се използва задвижването на всички колела по твърди настилки, да се сменя маслото в редукторите на всеки 40 000–50 000 километра и да се следи състоянието на уплътненията.


0