Някога Европа бе рогът на изобилието в областта на автомобилите: дом не само на някои от най-добрите масови производители, но и на създатели на суперколи, на бутикови луксозни лимузини, на марки компании за спортни машини... Години наред щатските автомобилни издания пишеха тъжни статии за "моделите, които ни се иска да имахме в Америка". Но в последното десетилетие ролите внезапно се размениха: днес Европа е пазарът, от който липсват все повече нови модели - било заради екологичните стандарти, било заради новите задължителни изисквания за безопасност на ЕС.
20 коли, от които сме лишени в Европа (ГАЛЕРИЯ):
Xiaomi SU7
Компанията, който отдавна вече прави телефоните и прахосмукачките ни, сега иска да се настани и в гаражите ни. Електрическият петметров фастбек SU7 предизвика възторжени отзиви и рекорден брой поръчки в Китай. В зависимост от версията, той дава между 299 и 673 конски сили, и между 620 и 830 километра пробег с едно зареждане (според китайския тестов цикъл, който е доста по-"лековерен" от европейския WLTP).
Компанията, който отдавна вече прави телефоните и прахосмукачките ни, сега иска да се настани и в гаражите ни. Електрическият петметров фастбек SU7 предизвика възторжени отзиви и рекорден брой поръчки в Китай. В зависимост от версията, той дава между 299 и 673 конски сили, и между 620 и 830 километра пробег с едно зареждане (според китайския тестов цикъл, който е доста по-"лековерен" от европейския WLTP).


0