Някога Европа бе рогът на изобилието в областта на автомобилите: дом не само на някои от най-добрите масови производители, но и на създатели на суперколи, на бутикови луксозни лимузини, на марки компании за спортни машини... Години наред щатските автомобилни издания пишеха тъжни статии за "моделите, които ни се иска да имахме в Америка". Но в последното десетилетие ролите внезапно се размениха: днес Европа е пазарът, от който липсват все повече нови модели - било заради екологичните стандарти, било заради новите задължителни изисквания за безопасност на ЕС.
20 коли, от които сме лишени в Европа (ГАЛЕРИЯ):
Xiaomi SU7
Цените в Китай също изглеждат атрактивно - от 27,900 до 38,800 евро. SU7 всъщност ще дойде в Европа, потвърждава производителят му. Но това няма да стане по-рано от 2027 година. И със сигурност няма да е на тези цени. Междувременно компанията създаде един специален прототип - SU7 Ultra, който със сликове на колелата успя да постигне третото най-бързо сертифицирано време в историята на "Нюрбургринг" (след Porsche 919 Evo и Volkswagen ID. R.).
Цените в Китай също изглеждат атрактивно - от 27,900 до 38,800 евро. SU7 всъщност ще дойде в Европа, потвърждава производителят му. Но това няма да стане по-рано от 2027 година. И със сигурност няма да е на тези цени. Междувременно компанията създаде един специален прототип - SU7 Ultra, който със сликове на колелата успя да постигне третото най-бързо сертифицирано време в историята на "Нюрбургринг" (след Porsche 919 Evo и Volkswagen ID. R.).


0