IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Защо Ferrari тества китайски електромобил?

Xiaomi SU7 Ultra беше видян да напуска завода в Маранело

Китайският електрически автомобил Xiaomi SU7 Ultra беше заснет да напуска завода на Ferrari в Маранело. Според източници от италианската компания електрическата кола е официално закупена за тестване и изучаване на архитектурата.


Xiaomi SU7


Както е известно, Ferrari работи по първия си електромобил и явно италианците смятат да използват опита на китайската марка. Блогърът "Sago soup in Bologna" съобщава, че инженерите в Маранело разучават основно електрическата платформа на китайския производител.

По-рано беше съобщено, че представители на Ferrari вече са посетили централата на Xiaomi в Китай, където вероятно са обсъждали съвместното разработване на високопроизводителни електрически двигатели. Те могат да се използват от бъдещите модели на двете марки.

На фона на слуховете за представянето на първия електрически автомобил Ferrari до края на 2025, появата на камуфлажен тестов прототип с фалшиви ауспуси в близост до завода изглежда повече от символично. Това съвпада с по-рано открити посещения на Xiaomi SU7 при други автомобилни производители - например в централата на Hyundai.

Интересът на Ferrari към китайските технологии не е изненадващ - SU7 Ultra получи много похвали за усъвършенствана платформа и изключителна производителност. И вероятно китайският опит ще помогне на Ferrari уверено да навлезе в света на електрическите превозни средства.

0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 4 rate down comment
    . ( преди 4 месеца )
    Между другото, приготви се психически, че ще станеш разноглед като започна да ти давам различни марки и модели на които ще ме обявяваш за фен, защото новата батерия с 5 минутно зареждане на CATL (време е да измислиш някоя смешна интерпретация и на това име, за да върви троленето) ще се инсталира в 67 модела автомобили до края на годината. Идея си нямам дали ще съм фен на китайци японци или немци. Нито пък на кои марки ще са тези 67 модела, ама ще съм фен на всичките - цифрите ще са важни!
  • #10
    0 rate up comment 5 rate down comment
    . ( преди 4 месеца )
    Така е! Откъде критично мислене да се сетя че от ferrari въобще не се интересуват как xiaomi са постигнали 6 минути и 22 секунди с такъв форм фактор автомобил на който се махнали седалките за олекотяване и са сложили няколко спойлера и различни спирачки. Все пак от ferrari въобще не ги интересува да произвеждат бързи автомобили, нали? Няма начин да се интересуват от китайски автомобил произведен от производител на телефони киселоми-е
  • #9
    4 rate up comment 4 rate down comment
    РУК ( преди 4 месеца )
    През вратите на Маранело всеки ден излизат и влизат стотици коли на други марки, включително такива на хора платили си за да врътнат някое кръгче. Всекидневно там висят "инфлуенсъри" които да правят сензации, че снимали нещо да излиза от там! Но ИЗНЕНАДА, това, не значи, че Ферари има интерес към всяка.Но зомбитата прехласнати по китайската компартия се подмокрят по всеки слух за Ксиаомито!Иначе обява за подобно стои в мобиле бг от месеци ама не го купувате бе другари, мухляса вече!
  • #8
    6 rate up comment 3 rate down comment
    РУК ( преди 4 месеца )
    Ахаха,ох плиткоумния фен на "Ксиаоми" както им казват повечето им фенове,вселенския защитник на критичното мислене,през ум не му минава,че Ферари ако виждаха някаква неземна технология в това "Ксиаоми",то няма да си тръгне цяло от Маранело?!Дали гурото на критичното мислене някога ще се сети,че СЪВМЕСТНА работа означава и нещо повече от китайци да дават батерии на Ферари!Дали па Ферари нямат много повече опит в нещо което се развива на писта и в аеродинамичен тунел и е от полза за "Ксиаоми"?
  • #7
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Антиелектрика ( преди 4 месеца )
    Същия този шеф на Форд, който си призна за грешката и върна ДВГ ли? Или за шефовете на Волво, БМВ, Порше, Мерцедес и Тойота? Те все пак не могат да се сравняват с говорещия с ChatGPT. Добре, че си призна, че е глупав и няма СУМПС, та хората да не го приемат на сериозно.
  • #6
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Тесльо чатбот ( преди 4 месеца )
    Всеможещ, всезнаещ и винаги прав,дори когато греши.Статистически е доказано.
  • #5
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Пропов ( преди 4 месеца )
    Китайците имат някой интересни технологии, но цялостен добре изпипан, от - до качествен продукт НЯМАТ. Защото гонят ниски цени и спестяват от всичко , което клиента не вижда. Не само с колите а с всичко са така. Правят дизайн, набиват една или няколко наистина напредничави технологии с които да се хвалят и да рекламират и са дотам. Една кола например , европееца я тества поне година и в това време прави стотици подобрения. Китаеца я вади на пазара за няколко седмици. Тестер е клиентът.
  • #4
    5 rate up comment 14 rate down comment
    . ( преди 4 месеца )
    Шефа на ford поне си го признава за разлика от шефа на ferrari. Ако не ги беше срам, всички щяха да карат такива автомобили. Но пък какво ли разбират шефа на ford и шефа на ferrari в сравнение с гениалните машинни инженери които пишат тук и задраскаха електромобилите от бъдещето, а на тяхно място очакват водорода и синтетичните горива? Машинни инженери които вярват единствено и само на Акио Тойода, а изкуствения интелект, физиката, математика Айнщайн и Нютон са обявени за шарлтани и измамници!
  • #3
    6 rate up comment 6 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 4 месеца )
    Модерният и технологически издържан на високо ниво седан Xiaomi SU7 Ultra бе забелязан да напуска централата на Ferrari в Маранело. Докато луксозните марки рутинно придобиват автомобили на конглокентите си за анализ, идеята, че най-емблематичният производител на спортни автомобили в света ще подложи на строга проверка китайски електромобил, би била почти немислима само преди няколко години. Днес вече са готови на сицко само и само да пооткраднат нещо качествено и то наготово
  • #2
    3 rate up comment 8 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 4 месеца )
    И така, същото праат и тия - талианците, които по подобие на крадливите джърмански премиуми /напр.еМБечките дето навремето си беха взели под наем от Херц цела ТЕСЛА та белким вникнат в техниката й/ също са решили да си копират направо и свият наготово ''know-how'' директно от чайна-създателя й... Иначе прогресс - НЙЕНТЙЕ!