Китайската компания Xiaomi, известна като производител на различни електронни джаджи, пусна най-якото си устройство – електрическата кола Xiaomi SU7. Приемът на поръчки стартира през март, като интересът още от самото начало беше огромен и продажбите надхвърлиха 100 000 бройки.
Още при анонсирането на неговата поява беше ясна и задачата му - да настигне и изпревари Tesla Model S и по някакъв начин да се конкурира дори с Porsche Taycan. Експертите от компанията Rucars имаха възможност да се запознаят отблизо с електромобила на Xiaomi и да разкрият впечатленията си от него.
Самият автомобил се произвежда в Пекин, като главен инженер на проекта е Ли Тианюан, който по-рано е работил в BMW. А консултант на проекта е един от легендарните дизайнери, работили в баварския концерн - Крис Бенгъл.
Как е направена Xiaomi SU7 (ГАЛЕРИЯ):
Xiaomi SU7 е класически седан с дължина почти пет метра и с три метра междуосие. Още при анонсирането на неговата поява беше ясна и задачата му - да настигне и изпревари Tesla Model S и по някакъв начин да се конкурира дори с Porsche Taycan.
По отношение на размерите създателите на електромобила са настигнали седана на Tesla, а по отношение на аеродинамиката са го надминали - ако Model S има коефициент на съпротивление Cx 0,208, то за Xiaomi той е 0,195. Това е постинато отчасти благодарение на активните капаци на радиаторната решетка и активното четирипозиционно задно крило.