IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Наистина ли колата на Xiaomi е по-добра от Tesla?

Експерти прегледаха SU7 в детайли и посочиха неговите предимства

Китайската компания Xiaomi, известна като производител на различни електронни джаджи, пусна най-якото си устройство – електрическата кола Xiaomi SU7. Приемът на поръчки стартира през март, като интересът още от самото начало беше огромен и продажбите надхвърлиха 100 000 бройки.


Xiaomi  SU7


Още при анонсирането на неговата поява беше ясна и задачата му - да настигне и изпревари Tesla Model S и по някакъв начин да се конкурира дори с Porsche Taycan. Експертите от компанията Rucars имаха възможност да се запознаят отблизо с електромобила на Xiaomi и да разкрият впечатленията си от него.

Самият автомобил се произвежда в Пекин, като главен инженер на проекта е Ли Тианюан, който по-рано е работил в BMW. А консултант на проекта е един от легендарните дизайнери, работили в баварския концерн - Крис Бенгъл.


Как е направена Xiaomi SU7 (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 7 ( преди 45 минути )
    Правиш ли разлика между аварийно спиране заради претоварване и режим на тока? Риторичен въпрос разбира се. Ако можеше да направиш разликата нямаше да се излагаш да ги слагаш под общ знаменател. Режимът е планирано спиране. Предварително планирано. От предния ден. Спирането е поне за час. При аварийното спиране до последно не си сигурен дали ще изключат автоматиките или ще се размине, дори да си видял предварително проблема с претоварването. Батериите са най-доброто решение на тези проблеми.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Инфо ( преди 50 минути )
    Забравили са да напишат, че става дума за най-първата и стара версия на SU7, която беше направена да се сравнява с китайците от рода на Zeekr и подобни. След като излезе, всичките тези китайци направиха рестайлинг и ги задминаха. Скоро излезе SU7 Ultra, която се заигра с европейците. просто ги подмина по всички параметри :). 1.97 до 100, 1500кс. На пистата Нюрбургринг задмина поршето с много :). Вижте на Rucars, като най-мързеливо, или някъде другаде.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 8 ( преди 51 минути )
    Още ми стои отворен подпрозореца със сайта на ЕСО. Копирам от там Генерация и товар на ЕЕС в реално време за 20.11.2024 18:15:21ИмеMWАЕЦ 25,15%1051.21Кондензационни ТЕЦ 48,00%2006.17Топлофикационни ТЕЦ 7,42%310.04Заводски ТЕЦ 3,19%133.19ВЕЦ 1,53%64.15Малки ВЕЦ 3,68%153.83ВяЕЦ 9,31%389.27ФЕЦ 1,38%57.76Био ЕЦ 0,33%13.79Товар на РБ5679.72
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    Тротинетка, лъжеш по данни от ЕСО ФЕЦ 0 процента в 18:30.
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    Тротинетка,във вечерните часове в десет населени места при положителни температури,има непланирано прекъсване на тока.За непросветенитепреди 30 години,така започна режима на тока.
  • #6
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Загрявам, загрявам ( преди 1 час )
    До тук от пет мнения четири са написани от тебе, господин яйцеклетчо. Понеже си антиматематик, това са 80% от коментарите под статията, написани от агресивен антиелектрик. Нямаш мнение по темата на статията затова коментираш коментаторите. Продължавай да си пишеш сам анти електрическа латерно. То така или иначе фотоволтаиците продължават да произвеждат , въпреки че е час и половина след залез слънце, според омразния на антиелектриците сайт на ЕСО. Още една отпаднала опорна точка. Те не останаха
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Митична врачка ( преди 1 час )
    Мите Теслата,с твоите две мозъчни клетки,пардон яйцеклетки все още не загряваш,че антиелектриците сме много.Аз пиша с MythBuster=***, understand my? Заслужаваш си подигравките.
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Митична врачка ( преди 2 часа )
    Поредната електрическа кола която адаша ми и брат по вяра Мите Теслата, няма да си купи.
  • #3
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Критик Джо ( преди 2 часа )
    Прекрасна е! Неповорима! Несравнима! Трудно може да се опише чувството, да се кара подобно изящество! Трудно може да се повярва, че това произведение на изкуството е правено от хора, а не от богове! След като се вози човек в подобна кола, всичко останало остава на заден план - други марки коли, ежедневни проблеми, семейство ...
  • #2
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Гостенино яйцеклетчо ( преди 3 часа )
    Пак ли пишеш с чужди никове защото нямаш топки, а яйцеклетки както сам си призна докато се гледаше в огледалото? Както виждаш един е лидера, а останалите го следват. Цялата статия е сравнение с еталонът Тесла. Не се сравняват нито с mercedes нито с porsche. Знам че обикновено четеш само заглавията, затова вероятно не си разбрал за сравнението с Тесла модел s. Но обърни внимание и на цената. 30 000 долара за аналог на Тесла модел s. Дори със 100% мито ще е по-евтин в Европа.