IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Край – още една марка приключи със седаните

Без да вдига много шум Acura прекрати производството на TLX

Пореден автомобилен производител показа, че времето на седаните изтича. Дъщерната марка на Honda – Acura, обяви, че спира производството на единствения останал в гамата си седан – TLX.


Acura TLX


От компанията признаха, че са били принудени да предприемат такава стъпка, за да „отговорят по-добре на нарастващите нужди на клиентите и променящия се пейзаж на автомобилната индустрия“. Така в гамата на марката остават остават само кросоувърите MDX, ADX и наскоро представеният RSX, както и лифтбекът Integra, който току-що претърпя актуализация.

Спирането на модела TLX е съвсем естествено на фона на намаляващите продажби на модела на американския пазар. Ако през 2015 марката е продала 47 080 такива автомобила, през 2019 цифрата спадна до 26 548 единици. По време на пандемията и след нея Acura TLX се продаваше още по-зле.


Acura TLX


Автомобилният производител посочи още, че TLX и неговият предшественик - TL, са били „крайъгълен камък на марката Acura през по-голямата част от последните 30 години, с над с над 1 милион продадени бройки в Северна Америка". Решението на потребителите да се обръщат все повече към кросоувъри обаче се е оказало решаващо за съдбата на модела.

0 от 500
  • #8
    5 rate up comment 0 rate down comment
    ДВГ е Топ ( преди 4 месеца )
    Значи, единственото което мразя повече от Електромобилите (мразя повечето, но има някои изключения) са скапаните кросоувъри. Всички искат нелепи SUV, пред великолепни спортни коли. Това си е разочарование.
  • #7
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Ицо ( преди 4 месеца )
    Много жалко! TLX е изключително красив автомобил, както отвън, така и отвътре. Ако можех да си го позволя, бих карал такъв доста години.
  • #6
    5 rate up comment 6 rate down comment
    До 7 ( преди 4 месеца )
    Като дадената страна нападне друга или я прецака за да й вземе редкоземните за батерий, много ти е икономична и еко електричката нямо защо. Това че са погинали хора кво ти пука нали си на ток. Не елош тока но батерийте са проблем за производство или за рециклиране след това, нещо като автомобилните гуми.
  • #5
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Rolls-a, s class, a8, 7 series ,винаги ще бъдат седани защото е най доброто ама *** им дай пикапи да се ландуркат по нивите. Те така са си свикнали.
  • #4
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Елате хиляди балъци ( преди 4 месеца )
    Да ви повдигна малко комбито за 30% повече)))))
  • #3
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Петърчо, не съм много съгласен със заглавието, защото това си е Хонда , а Сивик седан и Акорд остават на пазара и се продават повече от TLX!
  • #2
    14 rate up comment 11 rate down comment
    . ( преди 4 месеца )
    Преминаването от седан към SUV, освен теглото и емисиите, вдига и цената на автомобила, което също ги доближава до цената на електромобилите. Бавно и постепенно, както теглото, така и цените на бензиновите и електрическите SUV се приближават, но електрическите са много по-икономични, но за сметка на това два пъти по-мощни и бързи. Също така имат повече полезен обем при еднакви външни размери.
  • #1
    13 rate up comment 4 rate down comment
    . ( преди 4 месеца )
    Поредната марка, която ще премине към по-големи, по-тежки и съответно по-лакоми автомобили. А това е готова и изпитана рецепта за проблеми - емисиите се качват, а теглото приближава това на електромобилите. Спазването на екологичните изисквания ставане възможно и ще се плащат милиарди глоби или малко по-малко милиарди за въглеродни квоти купени от производители на електромобили (такива които произвеждат търсени от клиентите електромобили), за да се избегнат глобите.