IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ето я обновената Dacia Sandero

Най-продаваният автомобил в Европа получава леки промени в дизайна

Снимки на обновената Dacia Sandero без никакъв камуфлаж се появиха във Facebook, след като автомобилът беше заснет в Марсилия. Автомобилът беше заснет на булевард в Марсилия, който беше затворен за движение заради снимки на рекламата на актуализираната версия на най-продавания автомобил в Европа.


Dacia Sandero


Обновеното Sandero ще бъде на разположение на дилърите в края на 2025 или началото на 2026, като същите промени ще получи и друг модел на румънската марка – Jogger. Това е последната актуализация на настоящото поколение на Sandero, тъй като се очаква изцяло новият модел да дебютира в края на 2027.

Както е логично да се очаква от фейслифт, Dacia Sandero запазва стила на досегашния модел (на долната снимка). Предните фарове имат същата форма, но дизайнът им се променя, с тънка LED лента в горната част вместо лежащото "Y" на настоящия модел.


Dacia Sandero


Нова е и решетката, която запазва логото на румънската марка в центъра, но която тук е заобиколена от "квадратчета", боядисани в бяло, а не от актуалните ивици, симулиращи връзките на верига. Леко се променя и дизайнът на бронята, в който са интегрирани и фаровете за мъгла, разположени малко по-високо, отколкото в миналото.

Все още не е ясно какви промени ще има под капака, но се очаква трицилиндровият 1.2 TCe, който вече се използва от други модели на марката, да замени стария 1.0. Не е изключена и появата на хибридна версия. В салона ще има нов екран с по-голям по размер, за управление на мултимедийната система, а таблото може да стане цифрово.


0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Илия Беров ( преди 4 месеца )
    Доволен съм!Малко по-мощен двигател е по-добра опция.
  • #5
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Бумеранг ( преди 4 месеца )
    В Италия и Франция карат малолитражни като Фиат 500, Тойота Айго, Пежо 108 и 208, Смарт и все подобни въшки и то ги карат здраво. Газ до ламарините. Карат ги все едно са от Ф1. Издухват ги яко и после.....в България за чисто нови! Датчии много и въобще не ги жалят. Минава лизинга и айде нова пак на лизинг. Пука им за цената, след като нашите ги обират с автовозите.
  • #4
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Йо, хо, хо ( преди 4 месеца )
    Авто-индустрията в ЕС се самоубива, бавно и сигурно. Докато не проумеят, че трябва да продават коли за хората, а не за да се показват колко са технологични ще вървят надолу. А цените на повечето марки са брутално високи и не отговарят на това което се предлага. Китайският авто-пром е пълна бутафория въпреки, че изглежда много лъскаво. За сега в ЕС има няколко смесени компании ЕС-Китай и техните коли са сравнително поносими като цени и качество. Изброявам MG,EVO,DR, Kupra и Volvo.
  • #3
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Xaxoxi ( преди 4 месеца )
    Хората си купуват нови коли и им дреме на шапката. Да, възможно най-евтината, може би и скапана марка, ама си се продава. Щом и мен ме излъгаха с този 1.0 100к.с. вартбург... на дъстър. Сега минах 1000км и ср. разход 9. Макс. скорост където мога на темпомат 140-135, жал ми стана като я.настъпих 150... то и по книжка може само 168 на газ.
  • #2
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Никола ( преди 4 месеца )
    Ииии ако стане по скъпа от максималните 35 хиляди ,то може да си го забият в задният двор
  • #1
    9 rate up comment 0 rate down comment
    ....... ( преди 4 месеца )
    Я гледай тук какъв диалог тече....уникален