IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Пет дизелови кросоувъра на старо, които е добре да се избягват

Техните двигатели крият проблеми, а ремонтите им често са скъпи

Дизеловите кросоувъри отдавна се считат за практичен избор за потребителите заради високия си въртящ момент, ниския разход на гориво и по-ниската цена в сравнение с бензиновите аналози. Не всички такива автомобили обаче са еднакво надеждни - някои модели се оказват истинско главоболие за собствениците поради хронични технически проблеми и скъпи ремонти. Изданието SUV News състави списък с най-проблемните употребявани дизелови кросоувъри, които е най-добре да се избягват.


Пет дизелови кросоувъра на старо, които трябва да се избягват (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Костадин ( преди 4 месеца )
    Като гледам във форума има много умен народ. Но проблема е че не знаят да пишат. Немогат да съставят едно просто изречение. А за елементарни правописни грешки да не говорим.
  • #12
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Фактите говорят ( преди 4 месеца )
    #9 - дизела си го избягвай колкото искаш. Факта е един : все още няма изобретено по добро задвижване за автомобила от дизела. По-икономично от бензина по-автономно от електричката и като цяло двигателите с най голям ресурс от всички.
  • #11
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Владо Американеца ( преди 4 месеца )
    Цяла Америка кара бензим ръ пите вугъре с те де и ке ме учат мене
  • #10
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Тончо ( преди 4 месеца )
    Имаме 2.0 тди Кю три 2012 как па не ми даде проблем 70000 км само обслужване колата е страхотна,а вие си караите френски и японски кошници,премиум кола не правена от бутилки
  • #9
    2 rate up comment 19 rate down comment
    до долния ( преди 4 месеца )
    Всичко що е дизел трябва да се избягва. Няма толкова тромави каруци
  • #8
    11 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Да добавя Кашкай 2.0 дизел 2012 . Помня че му се радвах 3-4 месеца и като се почна ходене по мъките следващата ми кола беше Мазда 3 от Канада. Беше като нова но то не бяха течове от мотора, проблеми с автоматика , датчици и своенравна електроника. Освен за суши вече за нищо Японско не искам да чуя.
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Подкрепям #4 с личен опит с Колеос. При нормална поддръжка и експлоатация, мотора спокойно изкарва 500К км. без никой от описаните проблеми. Слабото място на тази кола е CVT кутията която се сменя 2 пъти до тези 500К км.
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    #6 ( преди 4 месеца )
    До#5Тук става въпрос за новото поколение 2.0 TDI мотори на Фолксваген-EVO и то само за най- мощния от серията с 200 к.с., който е с алуминиев цилиндров блок! Производителят се застрахова, като посочва в ръководството за експлоатация, че разхода на масло може да достигне до 0.5 л /1000км в зависимост от стила на шофиране и работните условия и , че разходът може да е по-висок през първите 5000 км!
  • #5
    7 rate up comment 1 rate down comment
    До 3 ( преди 4 месеца )
    Във форума на Фолксваген имаше един случай преди година-две, чисто нов, изцяло платен, не лизингов Тигуан, 2.0 TDI, разход на масло, по литър доливане на две седмици. Казват му, че по спецификация е допустимо и отказват да се върне (а тя платена). Не знам какво е направил по-натам човека, но имат си и тези двигатели своите проблеми. Кой знае къде и как е сглобена тази или оная бройки и от кого.
  • #4
    12 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Карал съм Колеос с 2.0 dCi 450 хиляди без проблеми с верига, турбо и т.н.