IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes приключва с два от историческите си модели

Основен завод на марката постепенно спира производството на A- и B-Class

Mercedes-Benz обяви, че започва реорганизация на производството в завода си в Ращат, която се дължи на предстоящото спиране на два от много важните модели на марката през последните години – A- и B-Class. Те ще се задържат на конвейера до края на годината, така че тези, които желаят да се сдобият с тях, трябва да побързат с поръчките си.


Mercedes-Benz


Още през миналата пролет германската компания обяви, че двата модела няма до получат преки наследници, като тогава беше решено животът на A-Class да бъде удължен с няколко месеца. При B-Class нещата бяха ясни още по-рано, но и той остава в производство до края на годината.

Според информациите в завода в Ращат вече текат приготовления за спирането на двата модела, като постепенно се намалява броя на опциите за оборудване. Съответно ще останат само най-мощните и най-продавани версии на модела, а вече произведените автомобили ще бъдат изпратени на дилърите в цяла Европа.

Daimler Group реши да се отърве от двата модела, тъй като потребителите постепенно губят интерес към автомобили от тези класове. Компактните хечбек и седани - в случая A-Class, изчезват, докато минивановете, какъвто е B-Class, биват изместени от електромобили.

Заводът в Ращат ще продължи да продължи да произвежда компактни автомобили, включително два SUV-а. Там от няколко седмици вече се сглобява новия Mercedes CLA Coupé, като се очаква неговото производство да се увеличи преди края на годината с пускането на хибридния вариант.

Комби-версията на новия CLA Shooting Brake ще се появи на поточните линии от пролетта на 2026, новият Mercedes GLB, който е в процес на разработка, също ще пристигне, както и следващото поколение на GLA, за което заводът вече се подготвя.


0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Valentin Kanev ( преди 4 месеца )
    Грешка.Карам А-1.6л.Самолет.Не знам откъде се отваря капака на мотора.Всички екстри,спортна возия от 125 к.с.,малък разход.Bravos Mercedes.Danke.
  • #12
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Koko ( преди 4 месеца )
    Немски допотопни супер ***.
  • #11
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Опитват се да ни откажат да караме коли (не само двг). Най-продаваните модели се спират, щото "намалява" търсенето. Да, бе, да!
  • #10
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Боби , отиди със самолета да си купиш бира от супераНа кре-тена който предвижда фалит на мерц : спокойно , мерцедес-бенц не е просто марка автомобили - това е еталонът за автомобил от десетилетия. Дори и да фалира веднага ще бъде купена марката . Тях не ги мисли. Едва ли им падат продажбите в световен мащаб, акциите им последните месеци са все нагоре, на новия ЦЛА не смогват да произведат поръчките. Жалко че орязват по-достъпните модели. Имам Бкласа от 3 години и съм доволен -перфектна е.
  • #9
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До Боби ( преди 4 месеца )
    Щом има самолет за кво да ползвам кола
  • #8
    2 rate up comment 2 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 4 месеца )
    Те могат некога и до вчера наистина да са продавали с големи маржове и пИчалби в ЩАТИте и КЕНъДА, ама това е факт от близкото недалечно минало ... сега вече търпят с по над 18-20 на сто свиване на реализираните до скоро там продажби, а напоследък особено с въвеждането на НОВИте МИТА на Доналд Дък направо ДЮ-Е да им е ЯК0! Пак шъ да пострадат ЯК0 горките еМ-Бе4ки!
  • #7
    3 rate up comment 2 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 4 месеца )
    Тия - наивно действащите меринджеи от еМ-Бе4ките верват ли си с това продължаващо даун-сайзване и спиране на по-малките и достъпни за шир.масата модели и ако все тъй се концентрират само+единствено в/у скъпарските си модели ПАК ще гризнЪт дрвцето и 0ТН0В0 ще се втурнат стремително към заплашващия ги ФАЛИТ с яките им ЗАГУБИ тия дни напоследък...
  • #6
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Ядец ( преди 4 месеца )
    Пешо, с подобни заглавия може и да позатриеш сайта. Не стига, че статиите са ти неграмотно написани почти винаги, ами сега и в заглавието пишеш глупости за кликове. Откога А и В клас са "два от историческите им модели"? Продължавай в същия дух...
  • #5
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Лоша новина за масовия потребител. 'B' класата винаги е било добра сделка, обем и качество на поносима цена. Другият модел пък динамичен и по-младежки, харесван беше. Дано МБ преосмислят след време.
  • #4
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Боби ( преди 4 месеца )
    Тоя пък ще закрива. Кой закрива нещо печелившо ? Най вероятно не знаеш че БМВ и Мерцедес са най продаваните луксозни марки в Щатите, чак след това идва Лексус. Най вероятно не знаеш че по целия свят по заможните се редят на опашки за мерцедес, включително в Китай. Най вероятно не знаеш че Бенц създаде автомобила и след това повечето от системите да сигурност и комфорт. Без МБ колите днес все още щяха да са каручки , но с предпазни колани които дойдоха от Волво. Бай *** ще закрива