IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Тази част от автомобила не може да се ремонтира идеално

Тя ще ви подскаже, че колата, която гледате, може да е претърпяла катастрофа

Звездата на автомобилното шоу "Wheeler Dealers" - Майк Брюър, сподели важен съвет за тези, които купуват или притежават употребявана кола. Според него има една част от каросерията, чиято повреда почти невъзможно да се поправи до фабричното състояние. Това е за нишата за резервно колело.


резервна гума


Според Брюър, който има огромен опит с възстановяване на автомобили в лошо състояние, дори най-добрите метални преси няма да могат напълно да възстановят първоначалната форма на тази зона, ако колата е била ударена отзад. Нишата за резервната гума се създава във фабриката за производство на автомобила чрез щамповане и е почти невъзможно да се възстанови първоначалната й заоблена форма след деформация.

"Това е едно от първите неща, които търся, когато проверявам кола, преди да я купя. Ако тази ниша има деформация, това е знак, че колата е претърпяла катастрофа", категоричен е водещият.

Докато външните панели на каросерията могат да изглеждат добре след ремонт, вътрешните части като нишата на резервното колело често остават изкривени. И въпреки че това не винаги се отразява на управлението или безопасността, такава част може значително да намали пазарната стойност на автомобила.

Как структурните повреди влияят върху цената на автомобила

Експертите на WeBuyAnyCar отбелязват, че всяко структурно увреждане на каросерията може значително да намали пазарната стойност на автомобила. В някои случаи говорим за загуба до 33% от първоначалната цена, особено ако елементите на носещата конструкция са заменени или деформирани.

"Някои адвокатски кантори са специализирани в оценката на загуба на стойност след инцидент и отбелязват, че средният спад е около една трета от първоначалната цена", категорични са експертите.


0 от 500
  • #5
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До 1 и 2 ( преди 4 месеца )
    Изключения от правилото бол, но написаното е вярно. Тук Пешо е прав. И аз инспектирам този детайл при покупка на кола. Ако го има и е от метал - може да го огледате. Ваш избор, парите са си ваши също.
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Kim ( преди 4 месеца )
    Легена за гумата си остава идеален, но металната основа под него се деформира и нарезите за винтове фиксиращи гумата се разминават!
  • #3
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    За да се огъне легена за гумата, трябва удара отзад да е бил изключително жесток, и ме съмнява само по това да си личи.
  • #2
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Петърчо, имал съм коли с пластмасово дъно на багажника и съответно леген за гумата. При катастрофа просто се подменя. Пак глупости
  • #1
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Не е много актуално, защото от над 10 години много коли вече се правят без резервана гума и нямат обособено място за такава.