Повечето автомобили са разчетени да работят при температури в диапазона до 45 градуса. Но в най-горещите дни на лятото, на асфалтирания паркинг край плажа, такава температура е абсолютна реалност. А дори и при 30-35 градуса някои компоненти в колата могат да се държат неузнаваемо. Ето най-големите рискове за колата ви в жегата според експерти на ZR.
10-те най-големи заплахи за автомобила в жегата (ГАЛЕРИЯ):
Изкипяване на акумулатора
Ако колата ви няма интелигентна система за зареждане на акумулатора и регулаторът в генератора леко надценява стойностите на напрежението, тогава при горещо време електролитът може да изкипи. Това е вредно както за самата батерия, така и за компонентите в близост до нея, които могат да бъдат опръскани с киселина. Разбира се, това е риск най-вече при най-старите автомобили с остарели като технология акумулатори.
Ако колата ви няма интелигентна система за зареждане на акумулатора и регулаторът в генератора леко надценява стойностите на напрежението, тогава при горещо време електролитът може да изкипи. Това е вредно както за самата батерия, така и за компонентите в близост до нея, които могат да бъдат опръскани с киселина. Разбира се, това е риск най-вече при най-старите автомобили с остарели като технология акумулатори.


4