IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Изцяло новата Mazda CX-5: По-голяма и без бутони

Първата голяма промяна за бестселъра от десетилетие насам носи и хибридно задвижване като опция

Въпреки актуалния успех на модели като СX-60 и CX-80, именно CX-5 си остава най-важният модел на Mazda и дава лъвския пай от приходите. Сега кросоувърът получава изцяло ново поколение - първата голяма промяна за него след десетилетие на плавна еволюция. 
   
    
Mazda CX-5 2025
  
                
Въпреки че може да изглежда познато на пръв поглед, Mazda CX-5 2026 е изцяло нова от нулата. Междуосието ѝ е с със 7.5 см по-дълго от досега, а цялостната дължина е пораснала с цяла педя до почти 4.69 метра. Това я доближава до размерите на Honda CR-V и Nissan X-Trail. 
  
             
Ключовите факти за новата Mazda CX-5 (ГАЛЕРИЯ):


  
       

0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Показно за безпомощността на японските инженери. 192>141 к.с. + добавяне на микрохибрид, за да успеят да влязат криво-ляво в някаква съвременна екология, и пак отделя двойно повече СО2 от изискванията за флотилията. Имам известни съмнения, че ще пуснат много бройки на пазара дори да има търсене. Ще трябва да продадат много от китайслия 6е, за да компенсират разликата, което е много съмнително, че ще стане. Прогнозирам, че ще завършат годината с общ спад в Европа.
  • #6
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Радев ( преди 4 месеца )
    Нямам съмнения, че ще бъде бестселър на пазара, при това в един от най-конкорентните сегменти. Единствено тоя отвратителен таблет загрозява пейзажа, но това да е кусура на новата CX-5. Стартовата цена от 65 000 лв. със сигурност също ще допринесе за големия интерес.
  • #5
    13 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Сензорният екран определено беше необходимост на фона на предния, но махането на физическите бутони е две стъпки назад. Много жалко!
  • #4
    9 rate up comment 0 rate down comment
    до 2 ( преди 4 месеца )
    Като изключим външния вид, за останалото си прав. Колата е по-красива и хармонична от предното поколение, ако питаш мен. Но с екрана наистина са спестили много пари, още повече, че само най-скъпото оборудване получава големия екран. Всички останали са с черен интериор и малкия. Гугъл иначе е добра новина за Мазда, защото собствената им система беше бавна, бедна и бъгава.
  • #3
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Защо не слагат 3.3 Дизела на CX-5?
  • #2
    10 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Изцяло следват съвременните анти-клиентски моди: 1) отвън го правим г.р.о.з.н.о, г.р.о.з.н.о и пак г.р.о.з.н.о, а 2) вътре забучваме един голям телевизор, стърчащ от нищото и махаме всички физически бутони, 'щот' пЕстим(е), та да има за печалба и бонуси. Сбогом Mazda!
  • #1
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Желязков ( преди 4 месеца )
    Имате фактическа грешка в описанието за моторите - за момента моторът, който ще се предлага, е 2.5 атмосферен с мек хибрид, който ще бъде 140/141 коня, а не 190. За съжаление. Това купе с тия коне е абсурдно. Мазда са хубави автомобили, но тия еконорми им разказаха играта на динамиката. Не може автомобил с такива размери, аеродинамика и 4x4 да е 140 коня.