Не всяка инвестиция е печеливша. Това се случва в света на финансите, бизнеса, а също и в автомобилната индустрия, където компаниите проектират, произвеждат и предлагат на пазара модели, които не винаги се материализират с печалба. В галерията сме събрали няколко автомобила, които бяха (и са) катастрофа за техните марки, защото те загубиха пари от тях.
Тези 10 модела са били активни на пазара от началото на новия век и са довели до загуби от милиарди евро за производителите им, независимо от обема на продажбите, който са успели да постигнат. Данни от анализаторите Bernstein Research показват, че тези автомобили в крайна сметка са се превърнали в истинска тежест за финансите на марките, които са ги произвеждали.
10 автомобила, които се оказаха провал за марките си (ГАЛЕРИЯ):
Всъщност този модел изпревари времето си, въпреки че се появи на пазара през 2000 година като малък градски миниван, фокусиран върху горивната ефективност. Audi загуби 7530 евро за всяко произведено A2, което се равнява на общо 1,33 милиарда.


2