Не всяка инвестиция е печеливша. Това се случва в света на финансите, бизнеса, а също и в автомобилната индустрия, където компаниите проектират, произвеждат и предлагат на пазара модели, които не винаги се материализират с печалба. В галерията сме събрали няколко автомобила, които бяха (и са) катастрофа за техните марки, защото те загубиха пари от тях.
Тези 10 модела са били активни на пазара от началото на новия век и са довели до загуби от милиарди евро за производителите им, независимо от обема на продажбите, който са успели да постигнат. Данни от анализаторите Bernstein Research показват, че тези автомобили в крайна сметка са се превърнали в истинска тежест за финансите на марките, които са ги произвеждали.
10 автомобила, които се оказаха провал за марките си (ГАЛЕРИЯ):
Тук става въпрос за третото поколение на Renault Laguna. Автомобилът на френската компания се появи на пазара през 2006 година, в разгара на манията по миниваните, и приключи точно когато потребителите вече започнаха да се фокусират върху SUV-овете. Renault загуби по 3550 евро на бройка или общо 1,54 милиарда.


2