IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Колко луксозно всъщност е базовото Audi Q3?

За 44 600 евро клиентът получава обикновени джанти и само един цвят

При премиерата на нов модел автомобилните производители винаги представят най-добрата и съответно най-скъпа налична версия. По-късно обаче на сайта на марката се появява и базовият вариант, тоест най-евтиното предложение, което значително се отличава като външен вид и оборудване. При масовите автомобили тези версии обикновено са много търсени заради ниската им цена, но при премиум марките нещата не стоят така.


Audi Q3 - базова версия


Затова е интересно да се види какво предлага Audi, която се позиционира като производител на луксозни автомобили. На германския конфигуратор на марката беше показана базовата версия на новото Q3, която не предлага никакви опции, но струва цели 44 600 евро. Това е доста сериозна сума, но не трябва да се забравя, че тя включва 19% ДДС.

И така, какво получавате в Q3 без опции? Arkona White е единственият цвят на боята, който Audi включва „безплатно“. Тези обикновени 17-цолови джанти с гуми 235/60 трябва са достатъчни, останалите варианти се доплащат.


Audi Q3 - базова версия


Дори стандартните фарове са изцяло LED, но изглеждат доста семпло. Матричната конфигурация, показана по-рано на официалните изображения, е заменена от по-опростен дизайн, състоящ се от правоъгълници.

Отзад базовото Q3 има прости задни светлини, които нямат OLED технология и широка светлинна лента, логото с четирите пръстена също не свети. Моделът тип „пчелна пита“ на задната броня на по-високите нива на оборудване също е заменен от пластмаса. Поне няма фалшиви накрайници на ауспуха, тъй като Audi обеща да използва истински. В случая техните накрайници са скрити под бронята.


Audi Q3 - базова версия


Не е изненадващо, че интериорът също изглежда доста скромно без сребърните и метални акценти. Базовото Q3 губи амбиентното осветление и волана с плоско дъно. Audi облицова седалките с плат, но поне запазва разделената в съотношение 40:20:40 задна седалка, дори в най-базовата конфигурация.

Сред плюсовете е таблото с нормален вид, за разлика от други нови базови модели от Инголщат, които нямат дисплей за пътника. Автомобили като най-новите A5 и A6 използват едно и също табло, независимо дали е избран опционалният екран. Когато не е избран, парче празна пластмаса стърчи от страната на пътника, постоянно напомняйки за липсващата функция.


Audi Q3 - базова версия


Като говорим за екрани, Audi оборудва всички версии на Q3 със същия 11,9-инчов дигитален инструментален панел и 12,8-инчова информационно-развлекателна система, така че тук няма по-малки дисплеи. Рамките обаче са много по-дебели, отколкото би се очаквало в автомобил от 2025. За съжаление, дори базовото Q3 получава сензорни бутони на волана.

Воланът на Q3 е оборудван с ново разработен унифициран лост от лявата страна, който управлява както чистачките на предното стъкло, така и мигачите, разположен над отделен лост за адаптивен круиз контрол. Това реорганизирано разположение освобождава място отдясно за селектора на предавките, като по този начин вече има място на централната конзола за функции като поставки за чаши и поставка за безжично зареждане на смартфон.


Още снимки на базовото Audi Q3 - вижте в галерията:


0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Who Cares ( преди 5 месеца )
    Дори не се интересувам колко трябва да платя за истинско Ауди, каквото Q3 не е. Примери германски - дал господ - например Мерцедес ГЛА, или БМВ Х1 (с известни съмнения).
  • #3
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    размера гуми и джантите всъщност не са никак лоши
  • #2
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    1-ви, като цяло не само Ауди са така, болшинството от автопорзиводителите. В мометна се залага да привличаш клиенти само с.. големи екрани и прочие безсмилени глупости. колите са станли като коледни елхи по осветление и кич. Пробутват се малолитражки, с цел Екология, ама те нито са еко нито са икономичи.
  • #1
    9 rate up comment 1 rate down comment
    popa ot razgrad ( преди 5 месеца )
    по всичко си личи че Ауди е в криза...по екстериорния дизайн, по интериорния дизайн, по качеството на използваните материали, по зглобката...навсякъде където погледнете има влошаване...опитът да се привлече вниманието с ефективни матриксни фарове и светлинни игри е направо отчайващ....голямо разочарование....