Изглежда, че един солиден и скъп бизнес седан е гаранция за качество и издръжливост, защото производителите обикновено не пестят при направата на такива модели. Дори и седаните със статут обаче, с течение на времето се огъват под натиска на корозията. В галерията ви показваме шест модела, които, противно на очакванията, ръждясват с голям размах.
6 бизнес седана на старо, които бързо ръждясват (ГАЛЕРИЯ):
Години на производство: 2002-2009
Проблемна възраст: 7-9 години
За разлика от "петицата", E-класата в каросерията на W211 е почти изцяло стоманена - само капакът и предните калници са изработени от алуминий. Заводската боя е висококачествена, но не бива да се разчита изцяло на нея - всички дупчици и драскотини трябва да се отстраняват незабавно.
Основните проблемни зони са предният ръб на покрива, задните колесни арки и ръбовете на вратите.


1