Изглежда, че един солиден и скъп бизнес седан е гаранция за качество и издръжливост, защото производителите обикновено не пестят при направата на такива модели. Дори и седаните със статут обаче, с течение на времето се огъват под натиска на корозията. В галерията ви показваме шест модела, които, противно на очакванията, ръждясват с голям размах.
6 бизнес седана на старо, които бързо ръждясват (ГАЛЕРИЯ):
Основният проблем е в дизайна на предните лонжерони. Внушителни на външен вид, те са изработени от сравнително тънка стомана и запълнени с пяна. Влагата, навлизаща през технологичните отвори, се натрупва в извивките, причинявайки скрита корозия отвътре. Секцията между точката на закрепване на подрамата и напречната греда страда особено. Освен това, този проблем е типичен както за CTS преди рестайлинга, така и за обновените модели.
Каросерията отдолу като цяло се държи добре, но си струва да се обърне внимание на зоните близо до резервоара за гориво, скобите на жилото на ръчната спирачка и стоманените подсилващи елементи на бронята. Корозията обаче рядко се появява в колесните арки и обикновено е ограничена до малки участъци близо до точките за закрепване на окачването.


1