IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Bugatti поиска 15 500 долара за смяна на част, собственик я поправи за 1,20

Притежател на Veyron се размина със скъп ремонт на малък детайл

Няма как луксът да бъде евтин, особено когато става въпрос за поддръжка на една от най-ексклузивните хиперколи в история. Притежаването на Bugatti извън гаранция означава, че дори най-малките проблеми вървят с шокиращо високи цени. В това се убеди собственик на Veyron, който получи умопомрачителна оферта за смяна на превклочвател в салона.


Bugatti Veyron


Въпросният собственик на Bugatti е Карл Хартли, който управлява Tom Hartley Cars – дилърство за суперколи от Великобритания. Наскоро той беше попитан коя от колите, които е притежавал, е имала най-високи разходи за поддръжка. Хартли не се поколеба да посочи Bugatti, обяснявайки, че ако имате късмет, годишната собственост е около 100 000 британски лири (135 500 долара), като всяко обслужване струва около 30 000 лири (40 600 долара). Той посочи и шокиращ случай с неговия Veyron, свързан с превключвател, използван за регулиране на страничните огледала.

След четири години употреба превключвателят е развил малък луфт. Това не е кой знае какъв проблем, но е достатъчно досадно, за да накара собственика да му обърне внимание. Хартли се с Bugatti за замяна, като от компанията му предложили изумителна оферта от 9500 лири (12 900 долара) плюс ДДС, което добавя 20 процента във Великобритания. Така общата сума достига 11 400 лири или приблизително 15 500 долара по текущите валутни курсове.

Защо толкова много? Защото ремонтът очевидно изисквал подмяна на цялата платка на вратата, двигателя и целия огледален блок. Нежелаейки да плаща такива пари за нещо толкова дребно, Хартли се обадил на приятел с опит като механик. Той бързо открил виновника за проблема – малката част, която се използва и в различни модели на Volkswagen Group, включително лекотоварния ван Transporter.


Bugatti Veyron


Оказва се, че детайлът се продава само в опаковки по 5 бройки, като целият комплект струва 0.89 лили (1,20 долара), което е по-малко от цената на пакет дъвки в днешно време. Подмяната е отнела около 20 минути, а приятелят на собственика до не му взима пари за услугата. А самият Хартли предлага на други собственици на Bugatti да обмислят реномирани независими сервизни центрове, които често могат да извършват ремонти на част от цената, която таксуват официалните дилъри.

Разбира се, не всеки ремонт е толкова прост или евтин. Превключвателите може да са общи с обикновените търговски ванове, но по-големите компоненти идват с цени, които биха могли да накарат вашия счетоводител да припадне. Друг собственик на Veyron, например, получи оферта от 17 904 евро (20 500 долара) за подмяна на резервоар за гориво. Тази цифра не включва монтажа, който добави още 20 000 евро (22 800 долара). За сравнение, сензор за налягане на турбото, използван от VW Golf GTI, струва само 16,50 евро (19 долара), въпреки че монтажът изисква 1600 евро (1800 долара) за труд.


0 от 500
  • #10
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 2 седмици )
    Още Феручо Ламборгини е сърбал попарата Ферари. Предполагам, знаете, защо е започнал да произвежда спортни автомобили трактористът....Нищо ново под слънцето.
  • #9
    24 rate up comment 4 rate down comment
    Ивелин Тодоров ( преди 2 седмици )
    Доказва се ,че колата не струва цената си !
  • #8
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Трошача ( преди 2 седмици )
    Богатите също плачат...
  • #7
    21 rate up comment 2 rate down comment
    Министър Бачев ( преди 2 седмици )
    Има доста правописни грешки, но тази ме впечатли най-много: "целият комплект струва 0.89 лили".
  • #6
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Аз ( преди 2 седмици )
    Поредния *** от Фолксваген , както е Порше .
  • #5
    37 rate up comment 2 rate down comment
    Колио ( преди 2 седмици )
    Значи, Бугати не е за всеки!Който има брада си има и гребен!Какво е качеството е съвсем отделен въпрос!Така че, всеки да си кара колата която му е по джоба, да си я хвали колко е хубава и да не поглежда към нещо което в този живот не може да си позволи!Защото съм виждал много *** с "премиум" автомобили, ама нямат пари да им купят нови гуми....
  • #4
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Пропов ( преди 2 седмици )
    Ако някой безхаберник си мисли , че тая схема с огромните разходи е германска, начиии е... тотален безхаберник. Схемата с обслужването и разходите идва от италианските екзотики още от как съществуват . Ама там, освен че е скъпо ти се налага и по честичко да ги посещаваш. Щото италианците работят със сърцето, а немците - по книга. Затова суперколата за немците е Порше. No 1 по качество , никакви грижи и нормални цени в сервизите. Е говорим за 911, не за Вагенските клонинги
  • #3
    27 rate up comment 39 rate down comment
    Нищо ново.... ( преди 2 седмици )
    Всяко нещо "направено" от германец е тотал щета!!!Обидно е за средно интелигентен и технически грамотен човек да им купува безбожно надценените продукти защото просто не стават!
  • #2
    29 rate up comment 3 rate down comment
    Anonimen ( преди 2 седмици )
    До долния, ами продай си твоя и не си купувай нов :), лесно е.
  • #1
    24 rate up comment 17 rate down comment
    Мхм ( преди 2 седмици )
    Бугати Гейрон е феноменален кош ник. Екселски е доказано