IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Фарове за Bugatti Chiron бяха оценени колкото ново Porsche 911

Целият комплект оптика за хиперколата се продава за 147 000 евро

Съвременните автомобили рядко могат да се похвалят с такава разпознаваема оптика като на Bugatti Chiron. Фирмените дневни светлини правят автомобилите на марката от Мюлсхайм лесно разпознаваема. Те обаче рядко се виждан по пътищата, тъй като от Chiron са произведени само 500 бройки. А тези ексклузивност определено се отразява не само на цената на автомобила, но и на неговите части.


Bugatti Chiron фарове


В германския eBay, например, се продава комплект фарове за Chiron от производителя Valeo, а цената е впечатляваща. Тези LED фарове, подходящи за версиите Pur Sport и Super Sport 300+, ще струват на купувача 147 000 евро. За тази сума можете да си купите ново Porsche 911 Carrera GTS.

Продавачът, който се намира в Полша, е готов да изпрати фарове в цяла Европа срещу допълнителна такса от 1000 евро. Доставката не е предвидена единствено за Русия и Украйна. Що се отнася до изпращане на комплекта извън Европа, цена не е посочена, но със сигурност ще бъде по-висока.

Като се има предвид в колко малък производствен тираж излезе Chiron, тази оферта очевидно е насочена към ограничен брой купувачи. Фаровете са посочени като използвани, но продавачът твърди, че са в „перфектно състояние“. Интересното е, че на полския уебсайт те се продават на много по-скромна цена - 420 000 полски злоти (около 100 000 евро).

Като цяло разходите за поддръжка на Bugatti Chiron не са никак малки: 10 000 долара струва един от стоповете, а на 13 547 долара е оценена смяната на ключа. За 8449 долара се купува комплект гуми, за 18 317 - предни спирачни дискове, за 6764 - предни спирачни накладки, за 18 317 - задни спирачни дискове, а за 4024 - задни спирачни накладки. Трансмисията е оценена на 185 000 долара, а годишната поддръжка струва 11 500 долара.

Собствеността на предшественика на Chiron - Bugatti Veyron също е свързано с астрономически разходи. Според магната на недвижимите имоти Мани Кошбин, смяната на всички течности в Veyron струва 38 000 долара, а новите гуми трябва да се сменят на всеки 16 000 км на цена от 50 000 долара. Според EPA смяната на един турбокомпресор струва 6400 долара, а Veyron има четири. Установено е също, че цената на работното време за смяна на две турбини е 9000 долара.


0 от 500