IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-скъпите масови коли за притежаване

Класацията е според разходите за ремонти и поддръжка за 10 години

Няма такова нещо като евтин премиум автомобил. Разбира се, можете да се купи употребявано BMW, Range Roversи Mercedes-Benz на доста по-ниска цена от тази като нов, но собственикът ще трябва да похарчи сериозна сума поддръжка и ремонт. Затова и покупката на такова превозно средство често се превръща в в проблем, тъй като колкото по-стара и по-евтина е една кола от висок клас, толкова повече са разходите по нея.

Изданието Motor1 състави класация на най-скъпите за поддръжка на масови модели в САЩ. Тя се основана на 10-годишен период на притежание, като включва прогнозни разходи, направени от експертите от CarEdge, както и вероятната нужда от основен ремонт. В списъка преобладават модели на германските премиум-производители, но има и такива на една от най-популярните американски марки.

Най-скъпите масови автомобили за притежаване (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    BMW X6 M с по-ниска подръжка от някакъв товарен бус хахахахахахаах
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    и на мама ( преди 9 месеца )
    много масови тия поршета, ще купя на мене и на жена ми по едно 911, ако останат пари мога да почерпя и комшията с едно
  • #13
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 9 месеца )
    Статията е нещо като детска песничка. Не търси смисъл и съдържание, важното е да изглежда интересна и забавна. Термини като "основен ремонт" са препратка към комунистическия фолклор от преди 80те. Някви цени написани като например 10 год. 911 за няма и 20 хил. Та ако искате да се развеселите и помечтаете - статията е добра. Ако очаквате да научите нещо - забравете!
  • #12
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Вероятност за основен ремонт 79% иначе са най здравите и способни в този клас. Последно кое е?
  • #11
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Mhm ( преди 9 месеца )
    Макана още няма 10г....
  • #10
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    много ми е важно в Зимбабве как върви тази статистика ?
  • #9
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Радев ( преди 9 месеца )
    Неясно написана статия.
  • #8
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    хахах , щом караш порше значи имаш пари и за поддръжка , а и някой гашник и не може и да го купи втора ръка - то си струва парите ....
  • #7
    14 rate up comment 1 rate down comment
    до 6 ( преди 9 месеца )
    Кога порше е била народна кола бе пич ? Ходил си до Германия ама нищо не си разбрал от Германия.
  • #6
    6 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Тука на половината коментатори им липсва елементарно четене с разбиране за трети клас. А на автора на статията, да преди 20 години Порше беше народна кола защото всеки немец като се пенсионираше нямаше проблем да извади 50к ойро за едно такова, сега не е точно така, дори за едно смешно Рино Меган Итех искат 50к ойро, както и за Киа Ниро били електрички видите ли.