IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Собственик на Tesla разкрива колко струват ремонтите

Посочените разходи са за поправка на щети от катастрофи (ВИДЕО)

Притежанието на електричество превозно средство излиза по-евтино в сравнение с кола с двигател с вътрешно горене, но когато се стигне до отстраняване на щете от катастрофа, нещата определено стоят по различен начин. Оказва се, че ремонтът на много електромобили е доста скъп и може да се превърне в кошмар за собственика.


Tesla Model Y


Такъв е случаят, за който съобщи в YouTube, притежател на Tesla Model Y. Той подробно разказа за разходите по ремонта на неговия електрически кросоувър след претърпяна катастрофа. Инцидентите всъщност са два, като при първия ремонтът на автомобила е струвал 8701 долара, а при втория – 23 614 долара.

И всичко това е заради повреди по каросерията на кросоувъра, като високата цена се обяснява от факта, че колите на Tesla са от по-висок клас. Съответно, това увеличава значително цената на ремонта. Също така при подобни катастрофи – като удар с друг автомобил от строя излизат сензори, монтирани на места, които обикновено са предразположени към повреди – броните, например.



На всичко отгоре центровете за следпродажбено обслужване на американския производител все още са ограничени. Често за влизане в сервиз на пострадал автомобил на Tesla се чака доста време и това забавя ремонта и оставя собственика без кола.

В случая тази история се фокусира върху модел на Tesla, но трябва да се отбележи, че подобно е положението и с други нови марки, произвеждащи само електромобили. Според информациите, с подобни проблеми се сблъскват и собственици на Lucid и Rivan, чийто ремонт също е доста скъп, като за него често се налага и доста чакане.

0 от 500
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Тъпо ( преди 8 месеца )
    Питайте статиодраскача знае ли как и за колко се ремонтира блъсната мерцала на под 5 години? Аман от фенове на голф тройка.
  • #18
    3 rate up comment 4 rate down comment
    до 17 ( преди 8 месеца )
    Да де, ама само Тесла ти събира в реално време начинът на каране - не сухата буквалистика, с която си се похвалил у немско - така знае ако си изцедил днес 5 пъти на светофара, за да може още следващия месец да ти вдигне вноската.Ама де да знаеш ти тези неща - то в Германия ги няма.(споко, дишай - ще има, няма само Вагени да има)
  • #17
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Ай чал ( преди 8 месеца )
    Тука влязох за да се посмея на коментарите и си отивам
  • #16
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Фф ( преди 8 месеца )
    Това за формулата за изчисление го има открай време тук в Германия :)))Колко години си, в кой град живееш, кой квартал, имаш ли карта за транспорта, имаш ли мотор, имаш ли служебна кола, имаш ли къща или апартамент,женен ли си, имаш ли деца , имаш ли кредити - всичко това оказва влияние на цената на застраховката. Нищо ново
  • #15
    9 rate up comment 1 rate down comment
    До лудетината ( преди 8 месеца )
    Тесла си има собствена формула за застраховка, която определя различни премии за абсолютно един и същ автомобил, но за различните шофьори в зависимост от стила им на шофиране. Внимателните плащат малка вноска. Това е още един от бизнесите на Тесла.
  • #14
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 8 месеца )
    Да го кажем така за застрахователите - винаги са на печалба, и то огромна. Питайте Бъфет, той ги разбира тия неща. А за премията при застраховка - формулата й е сложна и не зависи само от стойността на самия автомобил. Параметрите, таблиците и съответните коефиценти са сложни и трудни за обясняване. Има си цяла отделна професия от хора, които ги мислят. Преди време видях формулата за застраховка на автомобил - две страници формула с параметри.
  • #13
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Гост ( преди 8 месеца )
    Стъклото ми не е "гърмяло" и си е оригинално за 12 годишна Корола.
  • #12
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Гост ( преди 8 месеца )
    Застраховката покрива риска от унищожаване и повреждане на автомобила при катастрофа.Тесла се самозапалват.При катастрофа лятото от алуминий купе не може да се ремонтира и се пише тотал щета. Повишения риск от унищожаване ще доведе до скъпа застраховка.
  • #11
    6 rate up comment 4 rate down comment
    До РУК ( преди 8 месеца )
    Ще ми обясниш ли логиката защо застраховката на електромобилите ще зависи от техния брой, а не от цената на електромобилите както досега? Нали не очакваш че цената на поправка на тавана на skoda fabia за 3000 лв с газова уредба ще е еднаква с цената на ремонта на стъкления покрив от ламинираното стъкло на Тесла? Дори обикновеното закалено стъкло което слагат на покривите на toyota струва на собствениците хиляди долари като гръмне, а то си гърми защото е некачествено.
  • #10
    10 rate up comment 7 rate down comment
    РУК ( преди 8 месеца )
    Нали ги оправят през WIFIто?! :-)Шегата на страна - ремонта на малки щети при електричките е доста по-скъпо от при съпоставим клас коли с ДВГ.Първо заради особенността в конструкцията на шасито.Втора заради стойността на батерии, сензори и т.н. Колкото по масови стават електричките, толкова по високи ще стават техните застраховки.Екологичния ефект от това, че много ще отиват в моргите с леки щети, защото са скъпи за ремонт,не го кометираме.Стана ясно,че екологията не е важна, нали! :-) :-)