Притежаването на суперкола звучи като мечта за повечето фенове на автомобилите, но има неща, които мнозина не отчитат. Поддръжката на такава машина е изключително скъпо начинание и тук не става дума за гуми и смяна на масло. Едно просто възстановяване на бутоните на таблото на Ferrari, например, струваше около 10 000 долара на вече бившия собственик на колата.
Самият той разказа история си във Facebook. Мъжът на име Джери Мос отказа да съобщи точния модел на автомобила, но разкри, че след като получил последната сметка за ремонти по него, просто го е продал, защото нямал идея какво още може да се обърка след това. При подготовка на автомобила Мос е платил за поправка на бутоните, които не са единствената му грижа в случая.
„Похарчих 15 000 долара за смяна на керамични лагери на колелата, 4000 за фиксиране на светодиодни маркери, които падат, и още, и още“, обяснява той и показва сметката, която е трябвало да плати.
Тя включва 7542 долара за „добоядисване на всички интериорни части“, но има и други такси - 80,70 долара за „доставка на вътрешни части за добоядисване“ и 1800 долара за целия труд, свързан с посещението в сервиза. Този труд включва почистване на двигателя с карбон, инсталиране на неработещ педал и други неща, но бутоните се оказват най-скъпият проблем.
Странно изглеждащата сметка за ремонт е една от причините Мос да публикува във форума на собствениците на C8 Corvette. Той притежава кабриолет Stingray за 70 години с пакет 3LT и за двете седмици, в които го има, напълно се е убедил в правилното решение да продаде своето Ferrari.