IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колко струва обслужването на Mercedes-Benz SLR McLaren?

С тези пари можете да си купите чисто нов седан A-Class (ВИДЕО)

Амортизацията при суперколите от началото на века удари доста силно и Mercedes-Benz SLR McLaren. През 2006 година Парис Хилтън плати за този автомобил 463 000 долара като нов, а наскоро той беше продаден на търг само за 180 000 долара. Това показва, че моделът губи по около 18 000 долара годишно от цената си.


Mercedes-Benz SLR McLaren


Погледнато от друга страна обаче, поддръжката на тази кола може бързо да се превърне във финансова катастрофа. Собственикът на тази кола научи това по трудния начин, след като я изпрати в сертифициран сервиз на Mercedes за смяна на маслото. Така той разбра колко струва обслужването на машината с V8 двигател.

Списъкът с разходи е притеснително дълъг, но това е нормално, след като притежавате един наистина рядък автомобил (в дома на McLaren в Уокинг са сглобени малко над 2100 бройки). Той включва общо обслужване - Service A, което се прави всяка година и струва 2105 долара, нова помпа на сервото - 2220 долара, кормилна рейка - 6270 долара и смяна на колело на турбината със същото, което втора употреба струва 1899 долара.

Това не е всичко - акумулаторът струва 1350 долара, а газовите механизми на вратите са по 2500 долара на бройка. Дилърът настоява за смяна на носачи - 1350 долара, поставяне на нови сензори за налягане в гумите - 1700 долара, както и ремонт на спирачните апарати - 1250 долара.

След това идват по-дребни детайли - чистачки за 105 долара, дюзи за тях - 500 долара, капачка на резервоара - 100 долара, дренажна тапа - 215 долара и смяна на болтовете на гумите - 800 долара. Така крайният резултат достига близо 35 000 долара за кола с пробег от 33 800 км.



Простите сметки показват, че с 1000 долара по-евтино в САЩ може да се купи чисто нов седан Mercedes-Benz A-Class. А за да бъде пълен кошмарът за новия собственик, той трябва да смени и спирачните апарати, които струват 20 000 долара (само накладките са 3000 долара).

Снимка и видео: YouTube

0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    А, бе тези дребните ремонти като капачка на резервуара,тая Парисница да не би да я е хапала,че да се сменя,или тези дренажни тапи и дюзи.Тази кола едва ли е виждала дъжд,че да се налага смяна на тези простотии. Сензори на гумите,ми тя моята е на 85х. км. и от както е на кола станала преди 3 години сензори не са сменяни,а тази на 33 х.км и хоп сензори. Нещо май качеството немско хич го няма,носачи и те,а така да се види колко струва немското качество и хич да не ми го хвалят и то в САЩ пътища.
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 3 години )
    Абсолютни тъпотии! От какъв зор ще правя такова обслужване за 35 000 $на кола, която е на 33 000 км.????
  • #10
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Карач ( преди 3 години )
    Това е кола за милионери! Шмиргелите освен да плюят, друго немогат.
  • #9
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Какво значение каква кола имам. Масова марка е, но е купена нова.За разлика от вас, аз не си купувам вещи които не мога да си позволя.Едно време като имахме ауди в сервиза за второ обслужване таксуваха над 700 лв! Който си е милионер да си кара немска кола.
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    s klasse до предния ( преди 3 години )
    ОК, колега. Сподели с нас нископотенциалните, каква, аджеба, "интелектуална" кола притежаваш!
  • #7
    2 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Някой знае ли защо акумулаторът струва близо 1400 долара. Звучи ми като подигравка с водачите на мерцедес. Нищо чудно че интелектуалния им потенциал не е много.
  • #6
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Електрическите автомобили имат много недостатъци, но по-евтиното обслужване е еднозначно предимство спрямо ДВГ което в някакъв момент ще си каже думата. Инспекцията на Порше Тайджан струва 300 евро докато за останалите модели на Порше инспекцията излиза 1000-1500 евро.
  • #5
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Тука некаква партенка има: "капачка на резервоара" , па чистачки .. айде нема нужда!
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Гледате VinWiki и Hoovies
  • #3
    6 rate up comment 4 rate down comment
    abc ( преди 3 години )
    Немско лицемерие.....