IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Лесна ли е смяната на съединител на Ferrari F50?

Не, не е, и изисква разглобяване на цялата задница

Лесна ли е смяната на съединител на Ferrari F50?

Ако си мислите, че смяната на съединителя на вашия автомобил е сложно нещо, помислете отново. Собствениците на състезателни автомобили с шосеен лиценз попадат в далеч по-трудни ситуации, когато дойде време за обслужването на скъпоценните им играчки. А това включва и разглобяването на автомобила от време на време.

Моделите на Ferraris с централно разположен двигател от 80-те и 90-те са известни с трудното си обслужване. Едно от най-сложните е F50. Това пролича и при смяната на съединителя на един такъв модел от Joe Macari Servicing, официален сервиз за обслужване на Ferrari в Лондон. Собственикът му сподели тайм-лапс видео с няколко снимки от процедурата, извършена през 2017 г.

И така, как се извършва смяната на съединител на суперавтомобил Ferrari с V12? Много ясно, трябва да се разглоби цялата задница. Броня, гуми, окачване, ауспух, всичко. Видеото показва двама механици, които свалят един по един компонентите, за да достигнат до трансаксиалната кутия. Задното окачване остава на пода, докато останалата част от колата се вдига. Разбира се, след разделянето, достъпът до всичко е лесен.

И ако решите да смените сами съединителя на своето F50, вече знаете как се прави.

Снимки: Joe Macari Servicing

0 от 500