IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Гумите Bugatti Bolide издържат само 60 км и струват повече от кола на старо

Това е само един от сериозните разходи за собствениците на пистовото чудовище с 1600 коня (ВИДЕО)

Когато става въпрос за редки хиперколи за милиони долари, създадени само за писта, е нормално да се предположи, че разходите на собственика за поддръжка са сериозни. Магнатът в бизнеса с недвижими имоти Мани Хошбин - един от само 40-те късметлии, които се сдобиха с Bugatti Bolide, струващо над 4 млн долара, публикува видео, за да разкрие някои умопомрачителни подробности за харчовете за новата му играчка.


 Bugatti Bolide


Производителят Bugatti препоръчва на собствениците на Bolide да сменят гладките гуми (сликове) 60 км използване на пистата, за да се постигнат добри резултати и за да се избегнат инциденти. Съответно, преди това гумите трябва да бъдат загрети, след това монтирани и демонтирани три пъти, за да се създаде "равномерен модел на сцепление".

Според Хошбин нов комплект гуми за Bolide струва 8000 долара. Въпреки че това звучи доста, горе-долу толкова излиза и комплект гуми за Chiron - 7200 долара, но пък е много по-евтино от комплекта за 42 000 долара, поставян на Bugatti Veyron.


 Bugatti Bolide


И тъй като Bolide не е разрешен за улицата, Bugatti внимателно го доставя до пистата с различен комплект тесни гуми, проектирани специално за по-лесно транспортиране. Ако някой от собствениците не желае да кара колата си и предпочитате да я държи в гаража си, сликовете издържат пет години, преди да се наложи подмяна.

Зад тези масивни колела са скрити най-големите карбонови спирачки, монтирани някога на хиперкола, предназначена само за писта. И те са друг елемент от поддръжката, чиято цена не се съобщава, но едва ли ще е евтина.



Друго нещо, което собствениците на Bolide трябва да имат предвид, е, че няколко интериорни компонента се предлагат със срок на годност. Списъкът включва предпазни колани, някои подплатени материали от интериора, горивен филтър и, разбира се, пожарогасителят, който се предлага с батерия, която е достатъчна само за една година. 

Bolide е оборудван с авариен прекъсвач на двигателя и система за аварийно гасене на пожар. И двете могат да се активират чрез специални бутони на централната конзола или чрез изпъкнала червена дръжка, разположена на самата каросерия.


 Bugatti Bolide


Стартирането на 8,0-литровия W16 двигател с четири турбокомпресора на Bolide, развиващ 1600 к.с., е ритуал само по себе си. Първо, главният превключвател трябва да бъде издърпан. След това идва ключът за запалване. И едва след това можете най-накрая да натиснете бутона за стартиране, който е монтиран на подвижен волан с форма на хомот.

Интересното е, че Bolide няма вградени охлаждащи вентилатори. Вместо това собствениците могат да извадят преносимите вентилатори и да оставят колата да престои поне 30 минути след времето на пистата, само за да попречат на гигантския двигател да се изпържи. Не трябва да се забравят и пълненето на резервоара с 340 литра 110-октаново състезателно гориво.



Мани Хошбин беше един от първите клиенти в САЩ, които получиха Bugatti Bolide. Той сподели това преживяване със своите 1,75 милиона абонати в YouTube. Неговият гараж вече е домакин на впечатляваща колекция от екзотични машини, но дори сред тази голяма група Bolide се откроява като едно от бижутата.


0 от 500