При истинските офроуд автомобили всяка част трябва да е готова за работа в най-суровите условия, включително електрическите компоненти. На пазара втора ръка има няколко модела, които могат да се похвалят с надеждна електроника, а това ги прави особено привлекателни за голяма част от потребителите.
Четири всъдехода на старо с надеждна електроника (ГАЛЕРИЯ):
Toyota Land Cruiser
Друг досаден проблем са кабелите на волана, задвижванията на кормилната колона, окабеляването на седалките и отоплението им, които може да изискват внимание след 120 000 км. Но може и да не трябва! За много собственици всички тези компоненти служат добре дори след 200 000 км. Окабеляването в двигателния отсек обикновено не създава проблеми и след 250 000 км. Дори при автомобили с голям пробег списъкът с възможни неизправности остава доста кратък.
Друг досаден проблем са кабелите на волана, задвижванията на кормилната колона, окабеляването на седалките и отоплението им, които може да изискват внимание след 120 000 км. Но може и да не трябва! За много собственици всички тези компоненти служат добре дори след 200 000 км. Окабеляването в двигателния отсек обикновено не създава проблеми и след 250 000 км. Дори при автомобили с голям пробег списъкът с възможни неизправности остава доста кратък.
В сравнение с европейските автомобили от същия клас, електрониката на Land Cruiser 200 изглежда като крепост на надеждност и стабилност. Повечето важни агрегати могат да бъдат ремонтирани или подменени без нужда да се ходи на преглед в официалните сервизи на марката.

